خانهاخبار
اولین گوشی جهان مجهز به شارژ ۲۴۰ واتی به زودی روانه بازار خواهد شد!

اولین گوشی جهان مجهز به شارژ ۲۴۰ واتی به زودی روانه بازار خواهد شد!

ریلمی GT3 احتمالا هفته بعد برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.
۱۴۰۲/۳/۱۵

ریلمی در طی رویداد گنکره جهانی موبایل (MWC) سال ۲۰۲۳ از پرچمدار جدید خود موسوم به ریلمی GT3 رونمایی کرد. یکی از ویژگی‌های برجسته این گوشی پرمیوم توان شارژ ۲۴۰ واتی آن است که سرعت بی‌نظیری در شارژ دستگاه دارد. در این راستا، پرچمدار ریلمی از سه تراشه پیشرفته مخصوص شارژ بهره می‌برد که با همکاری یکدیگر شارژ سریع و ایمن را برای دستگاه به ارمغان می‌آورند. طبق ادعای این برند چینی، باتری ریلمی ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ریلمی GT3 تنها در عرض ۹ دقیقه و ۳۰ ثانیه شارژ خواهد شد. 

image

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد ریلمی GT3 به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. به تازگی افشاگری ادعا کرده است که این گوشی در تاریخ ۱۲ ژوئن مصادف با ۲۲ خرداد روانه بازارهای جهانی خواهد شد. البته در حال حاضر مشخص نیست که ریلمی GT3 برای چه کشورهایی عرضه خواهد شد ولی با توجه به این که پرچمدار ریلمی اخیرا در دو گواهی TDRA و BIS لیست شده است، می‌توان انتظار داشت که این گوشی برای بازارهای مختلف در دسترس قرار بگیرد. 

مشخصات فنی ریلمی GT3

پرچمدار ریلمی به نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی امولد با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی است که از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده این گوشی تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک است که با حافظه رم LPDDR5x تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا یک ترابایت همراه خواهد شد. 

image

سیستم دوربین ریلمی GT3 شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و گشودگی دیافراگم f/1.88، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی است که با دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی همراه شده‌اند. پنل پشتی این دستگاه همچنین میزبان نورپردازی LED است که در کنار ماژول دوربین قرار گرفته و قابل شخصی‌سازی نیز است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)