خانهاخبار
برخی از کاربران پیکسل واچ با مشکل جدا شدن قاب پشتی روبرو شده‌اند!

برخی از کاربران پیکسل واچ با مشکل جدا شدن قاب پشتی روبرو شده‌اند!

برخی از کاربران نخستین ساعت هوشمند گوگل یا همان پیکسل واچ، به تازگی با مشکل عجیبی در این محصول مواجه شده‌اند.
۱۴۰۲/۳/۱۳

نخستین ساعت هوشمند گوگل یا همان پیکسل واچ، در سال گذشته میلادی و در کنار سری پیکسل ۷ معرفی شد. این ساعت با واکنش‌های عموما مثبتی از سوی کاربران و منتقدین روبرو شد که طراحی و همچنین نرم افزار آن را مورد تحسین قرار دادند؛ البته، برخی نیز به ابعاد کوچک این ساعت و عمر باتری نه‌ چندان جالب آن اعتراض داشتند.

image

 

اما به تازگی، برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی توییتر و ردیت گزارشاتی در مورد تجربه خود از این ساعت داشته‌اند که بسیار عجیب به نظر می‌رسند. این کاربران پس از مدتی، متوجه لق شدن قاب پشتی ساعت خود شده که برای عده‌ای، به طور کامل از بدنه ساعت جدا شده است!

به گزارش خبرگزاری Android Police، این یک مشکل همه‌گیر نبوده و بیشتر کاربران پیکسل واچ با آن روبرو نشده‌اند؛ اما تعداد گزارش‌ها به حدی بوده که برای این محصول نوپا، نگران کننده باشند. به احتمال زیاد، چسب به کار رفته در قاب پشتی این ساعت از کیفیت لازم برخوردار نبوده و تعریق کاربر و گرمای حاصل از شارژ باتری، موجب تحلیل آن می‌شود.

image

 

بیشتر گزارشات دیده شده در شبکه اجتماعی ردیت، نشانگر این بوده که قاب پشتی پیکسل واچ معمولا در هنگام شارژ از این محصول جدا می‌شود. برخی از کاربران آمریکایی این ساعت هوشمند، موفق شده‌اند تا مشکل خود را به گوگل گزارش داده و یک جایگزین را دریافت کنند؛ اما در سایر کشور‌ها، خبری از اینگونه پشتیبانی از سوی گوگل نبوده است.

پیکسل واچ نسل اول ساعت‌های هوشمند گوگل محسوب شده و بروز چنین مشکلاتی در آن، چندان نیز دور از ذهن نیست. البته اگر این شرکت قصد رقابت جدی در این بازار را داشته باشد؛ باید در طراحی نسل بعدی این محصول دقت بیشتری را از خود نشان داده و اینگونه ایرادات را برطرف کند.

image

 

درباره پیکسل واچ و مشکل عجیب جدا شدن قاب پشتی آن چه فکر می‌کنید؟ آیا از طرفداران ساعت‌ هوشمند گوگل هستید یا گزینه‌های دیگر در بازار را به آن ترجیح می‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)