خانهاخبار
آنر X50 با کسب گواهی کیفیت چین یک قدم به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شد

آنر X50 با کسب گواهی کیفیت چین یک قدم به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شد

میان‌رده جدید آنر به تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی مجهز خواهد بود.
۱۴۰۲/۳/۱۳

اوایل هفته جاری بود که آنر از دو گوشی جدید به نام‌های آنر ۹۰ و آنر ۹۰ پرو رونمایی کرد که از طراحی جذاب و مشخصات فنی قدرتمند بهره می‌برند. حالا اما در حالی که سری آنر ۹۰ وارد بازارهای جهانی نشده است، به نظر می‌رسد این برند چینی قصد دارد به زودی از گوشی دیگری رونمایی کند که به سری X تعلق دارد و محصولی میان‌رده به شمار می‌رود.

این گوشی جدید که آنر X50 نام دارد اخیرا در لیست گواهی TENAA قرار گرفت و امروز نیز موفق به کسب گواهی ملی کیفیت کشور چین شد. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود میان‌رده جدید آنر به زودی معرفی شود. به علاوه، این گواهی تایید کرد که آنر X50 از شبکه 5G و شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. 

image

آنر X40

مشخصات فنی آنر X50

طبق لیست گواهی TENAA، گوشی موردانتظار آنر از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی امولد با رزولوشن تصویر 1.5K بهره خواهد برد که در خود سنسور اثرانگشت را نیز جای می‌دهد. به علاوه، آنر X50 در سه کانفیگ حافظه داخلی غیر قابل افزایش ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. انرژی موردنیاز این دستگاه از طریق باتری ۵۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز تامین خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که آنر X50 به تراشه ۴ نانومتری اسنپدراگون ۶ نسل مجهز خواهد بود که سخت‌افزاری میان‌رده محسوب می‌شود. این تراشه از چهار هسته کورتکس A78 با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتزی و چهار هسته کورتکس A55 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتزی برخوردار است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)