خانهاخبار
ردمی ۱۲ احتمالا به زودی معرفی خواهد شد

ردمی ۱۲ احتمالا به زودی معرفی خواهد شد

گوشی جدید برند ردمی امروز به همراه مشخصات فنی خود در لیست یک فروشگاه پرتغالی قرار گرفت که خبر از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.
۱۴۰۲/۳/۱۲

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گوشی جدید شیائومی موسوم به ردمی ۱۲ امروز در وبسایت یک فروشگاه پرتغالی لیست شد و مشخصات فنی کامل و برچسب قیمتی آن در دسترس کاربران قرار گرفت. این گوشی که محصولی مقرون به صرفه محسوب می‌شود احتمالا به زودی معرفی و عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود ردمی ۱۲ به عنوان نسخه نسل جدید ردمی ۱۱ که سال گذشته میلادی رونمایی شده است روانه بازار شود. 

image

طبق لیست این فروشگاه، ردمی ۱۲ به نمایشگر حفره‌دار ۶٫۷۹ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی مجهز خواهد بود. سنسور اثرانگشت گوشی ردمی در سمت راست بدنه آن قرار خواهد گرفت. پنل پشتی ردمی ۱۲ میزبان سه دوربین و فلش LED خواهد بود که ماژول دوربین آن حذف شده است. در این راستا، گوشی شیائومی از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

image

شیائومی ردمی ۱۱ پرایم

قلب تپنده ردمی ۱۲ تراشه مدیاتک هلیو G88 خواهد بود که با دو مدل حافظه رم ۴ و ۸ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. منبع تعذیه این دستگاه باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعی خواهد بود که از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. در بخش نرم‌افزار، ردمی ۱۲ به اندروید ۱۳ مجهز خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که ردمی ۱۲ با قیمت ۲۱۰ یورویی برای کانفیگ پایه رم ۴ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی در فروشگاه پرتغالی لیست شده است. به علاوه، انتظار می‌رود گوشی شیائومی در سه رنگ مشکی، آبی و نقره‌ای عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)