خانهاخبار
سامسونگ مشکل تاری تصاویر گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس را برطرف خواهد کرد

سامسونگ مشکل تاری تصاویر گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس را برطرف خواهد کرد

سامسونگ به زودی بروزرسانی نرم‌افزاری را برای مشکل تاری عکس‌های گرفته شده توسط دو پرچمدار خود عرضه خواهد کرد.
۱۴۰۲/۳/۱۲

برخی از کاربران دو پرچمدار سامسونگ موسوم به گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس گزارش داده‌اند که برخی از نواحی تصاویر گرفته‌شده توسط این دو پرچمدار از مشکل تاری رنج می‌برند. مشکل دوربین گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس که به خاطر شکل ظاهری آن به تاری موزی (Banana Blur) معروف شده است باعث می‌شود فوکوس در برخی از نواحی تصویر دچار ایراد شود و در نتیجه، تاری تصویر ایجاد می‌شود. 

برخی از نمونه تصاویری که دچار مشکل تاری هستند توسط عضو انجمن سامسونگ (Samsung Community) به نام s9tralala به اشتراک گذاشته‌ شده‌اند. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌شود، کاربر موردنظر مناطقی که تار شده است را با قلم قرمز رنگ مشخص کرده است. 

خوشبختانه سامسونگ امروز رسما وجود این مشکل را تایید کرد و در پستی که در انجمن لهستانی غول فناوری کره جنوبی منتشر شده ادعا کرده است به زودی مشکل تاری تصاویر گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس را برطرف خواهد کرد. در این پست به روشنی ذکر شده است مشکل دوربین دو پرچمدار سامسونگ تنها ایرادی نرم‌افزاری است و هیچ مشکلی در سخت‌افزار دوربین این دو گوشی وجود ندارد. 

image

شایان ذکر است که هنوز زمان دقیق عرضه بروزرسانی نرم‌افزاری تاری تصاویر گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس اعلام نشده است. با توجه به این موضوع، سامسونگ برای حل موقتی این مشکل راه‌حل‌هایی را توصیه کرده که به قرار زیر است:

  • تصاویر از فاصله ۳۰ سانتی‌متری و یا دورتر ثبت شوند.
  • در هنگام عکاسی، گوشی به حالت عمودی نگه‌ داشته شود.

در نهایت باید اشاره کرد که ظاهرا گلکسی اس ۲۳ اولترا به دلیل بهره‌مندی از ویژگی بهبوددهنده فوکوس دچار مشکل تاری تصاویر نشده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)