خانهاخبار
زمان عرضه جهانی شیائومی ۱۳ اولترا رسما تایید شد

زمان عرضه جهانی شیائومی ۱۳ اولترا رسما تایید شد

محصول پرمیوم شیائومی احتمالا با برچسب قیمتی ۱۳۰۰ یورویی عرضه خواهد شد.
۱۴۰۲/۳/۱۲

در ماه آوریل سال جاری میلادی، شیائومی از پرچمدار پرمیوم خود موسوم به شیائومی ۱۳ اولترا برای بازار چین رونمایی کرد. در آن زمان، غول فناوری چینی تایید کرد که این گوشی در طی ماه‌های پیش رو برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک میکروسایت اختصاصی برای شیائومی ۱۳ اولترا در دسترس قرار گرفته است که روزشمار معرفی جهانی این گوشی پرمیوم را نشان می‌دهد. 

image

روزشمار قرار گرفته در میکروسایت شیائومی ۱۳ اولترا تایید می‌کند که گوشی پرچمدار شیائومی در تاریخ ۸ ژوئن مصادف با ۱۸ خرداد روانه بازارهای جهانی خواهد شد. کاربرانی که شیائومی ۱۳ اولترا خریداری می‌کنند، برخی مزایای خاص مانند اشتراک سه‌ماهه نسخه پرمیوم یوتیوب و اشتراک ۶ ماهه گوگل وان با ۱۰۰ گیگابایت حافظه ابری را دریافت خواهند کرد. 

شایان ذکر است که گزارش‌های قبلی اذعان داشته‌اند شیائومی ۱۳ اولترا در یک کانفیگ حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی برای فروش عرضه خواهد شد. به علاوه، گزارش شده است که این محصول با قیمت بین ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ یورو روانه بازار خواهد شد. رنگ‌بندی شیائومی ۱۳ اولترا نیز شامل دو رنگ مشکی و سبز خواهد بود. 

image

مشخصات فنی شیائومی ۱۳ اولترا 

پرچمدار شیائومی به نمایشگر ۶٫۷۳ اینچی امولد با رزولوشن تصویر QHD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است که در خود سنسور اثرانگشت را جای داده است. نرم‌افزار این گوشی نیز اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری MIUI 14 است. قلب تپنده شیائومی ۱۳ اولترا تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو است که با حافظه رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 همراه می‌شود. انرژی این سخت‌افزار توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۹۰ واتی باسیم و شارژ ۵۰ واتی بی‌سیم تامین می‌شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که شیائومی ۱۳ اولترا از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ۱ اینچی IMX989، لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و سنسور پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و بزرگنمایی ۵ برابری برخوردار است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)