خانهاخبار
پیکسل ۸ با اخرین فناوری شارژ بی‌سیم عرضه نخواهد شد!

پیکسل ۸ با اخرین فناوری شارژ بی‌سیم عرضه نخواهد شد!

برخلاف انتظار، پرچمدار موردانتظار گوگل از استاندارد شارژ بی‌سیم جدید Qi2 پشتیبانی نخواهد کرد.
۱۴۰۲/۳/۱۱

نسل جدید سری پرچمدار گوگل موسوم به سری پیکسل ۸ به احتمال زیاد در ماه اکتبر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. حالا در فاصله تنها چند ماه مانده به رونمایی از این سری پرچمدار، نسخه استاندارد پیکسل ۸ امروز در گواهی Wireless Power Consortium یا به اختصار (WPC) قرار گرفت و جزئیات فنی شارژ بی‌سیم آن فاش شد. 

image

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، گواهی WPC تایید می‌کند که پیکسل ۸ با شناسه مدل GKWS6 روانه بازار خواهد شد. طبق اطلاعات قرار گرفته در این گواهی، پرچمدار گوگل از فناوری شارژ بی‌سیم جدید Qi2 بی‌بهره خواهد بود و با فناوری قدیمی‌تر Qi (نسخه 1.2.4) و توان شارژ ۱۲ واتی (مشابه پیکسل ۷) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در این راستا، انتظار می‌رفت گوگل سری پیکسل ۸ را به عنوان محصولاتی پرمیوم و پرچمدار با آخرین فناوری شارژ بی‌سیم عرضه کند تا ارزش خرید آن‌ها بیشتر شود. 

image

پیکسل ۸ پرو

مشخصات فنی احتمالی سری پیکسل ۸

گزارش قبلی اذعان داشته‌اند که پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو به ترتیب از نمایشگرهای اولد ۶٫۱۶ اینچی و ۶٫۷ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره خواهند برد. قلب تپنده سری پیکسل ۸ تراشه تنسور G3 خواهد بود که احتمالا با حافظه رم ۸ گیگابایتی همراه خواهد شد. مدل پرو سری پیکسل ۸ به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی GN2 سامسونگ با اندازه 1/1.12 اینچی و دماسنج داخلی برای اندازه‌گیری دمای بدن مجهز خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)