خانهاخبار
ابعاد نمایشگر ناتینگ فون ۲ رسما تایید شد

ابعاد نمایشگر ناتینگ فون ۲ رسما تایید شد

پرچمدار برند ناتینگ تا سه سال بروزرسانی اندروید را دریافت خواهد کرد.
۱۴۰۲/۳/۱۱

چند هفته پیش بود که مدیرعامل برند ناتینگ، آقای کارل پی، به طور رسمی اعلام کرد که گوشی جدید این شرکت موسوم به ناتینگ فون ۲ در ماه ژوئیه سال جاری معرفی خواهد شد و به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز خواهد بود. با توجه به این موضوع، این گوشی به عنوان محصولی پرچمدار روانه بازار خواهد شد. به علاوه، حجم باتری ناتینگ فون ۲ برابر با ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود که حدود ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت بیشتر از نسل قبلی است. 

image

بخشی از طراحی ناتینگ فون ۲

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، برند ناتینگ امروز ابعاد نمایشگر و برنامه پشتیبانی نرم‌افزاری ناتینگ فون ۲ را رسما تایید کرد. در این راستا، پرچمدار ناتینگ از نمایشگر ۶٫۷ اینچی بهره خواهد برد که در حدود ۰٫۱۵ اینچ بزرگ‌تر از نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی ناتینگ فون ۱ است. البته ناتینگ رزولوشن نمایشگر این گوشی را اعلام نکرده است ولی انتظار می‌رود ناتینگ فون ۲ به نمایشگر فول اچ‌دی پلاس مجهز شود. 

شایان ذکر است که ناتینگ برای گوشی خود پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌مدتی را ارائه خواهد داد. ناتینگ فون ۲ تا سه سال بروزرسانی اندروید و چهار سال بروزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که ردپای کربنی (میزان گازهای گلخانه‌ای تولیدشده در طی توسعه یک محصول) ناتینگ فون ۲ برابر با ۵۳٫۴۵ کیلوگرم خواهد بود که حدود ۵ کیلوگرم کمتر از ردپای کربنی ناتینگ فون ۱ است. به علاوه، ناتینگ در ساخت گوشی جدید خود تا سه برابر مواد بازیافتی و دوستدار محیط‌‌ زیست بیشتری در مقایسه با نسل قبلی آن استفاده خواهد کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)