خانهاخبار
برخی فروشگاه‌های اروپایی برچسب قیمتی شیائومی ۱۳ اولترا را لو دادند

برخی فروشگاه‌های اروپایی برچسب قیمتی شیائومی ۱۳ اولترا را لو دادند

پرچمدار شیائومی با قیمت کمتری از آنچه قبلا تصویر می‌شد روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۲/۳/۱۱

چند روز پیش گزارشی منتشر شد مبنی براین که پرچمدار پرمیوم شیائومی موسوم به شیائومی ۱۳ اولترا با قیمت ۱۴۹۹ یورویی برای کانفیگ حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی روانه بازارهای جهانی خواهد شد که حدود ۱۰۰ دلار گران‌تر از گلکسی اس ۲۳ اولترا با کانفیگ مشابه است. 

image

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، برخی از فروشگاه‌های اروپایی ادعای مطرح شده در گزارش قبلی را رد و شیائومی ۱۳ اولترا را با قیمتی پایین‌تر در وبسایت خود لیست کرده‌اند. برای مثال، فروشگاه هلندی Belsimpel و فروشگاه آلمانی Gomibo کانفیگ حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی شیائومی ۱۳ اولترا را به ترتیب با قیمت ۱۲۹۹ و ۱۲۷۷ یوریی ثبت کرده‌اند. یک فروشگاه ایرلندی نیز گوشی شیائومی را با قیمت ۱۳۲۰ یورویی لیست کرده است. هر سه این فروشگاه اشاره کرده‌اند که شیائومی ۱۳ اولترا بین ۵ تا ۷ روز کاری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است شیائومی ۱۳ اولترا با این برچسب قیمتی ارزش خرید زیادی پیدا می‌کند چرا که شیائومی همراه با گوشی، لوازم جانبی متعددی مانند آداپتور شارژ ۹۰ واتی، کیس و کابل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای مقایسه، گلکسی اس ۲۳ اولترا در کانفیگ مشابه با قیمت ۱۴۶۰ یورویی به فروش می‌رسد و نسخه ۵۱۲ گیگابایتی آیفون ۱۴ پرو مکس نیز با قیمت ۱۶۹۶ یورویی عرضه شده است. 

image

مشخصات فنی شیائومی ۱۳ اولترا

پرچمدار شیائومی به نمایشگر ۶٫۷۳ اینچی امولد با رزولوشن تصویر 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است. سخت‌افزار دستگاه نیز تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو است که انرژی آن توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. سیستم دوربین شیائومی ۱۳ اولترا شامل چهار سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، فوق عریض، تله‌فوتو و پریسکوپی است که عملکرد تصویربرداری بسیار قدرتمندی دارد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)