خانهاخبار
شناسه مدل شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو به زمان رونمایی آن‌ها اشاره دارد

شناسه مدل شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو به زمان رونمایی آن‌ها اشاره دارد

نسل جدید سری پرچمدار شیائومی در ماه نوامبر و یا دسامبر سال جاری میلادی برای بازار چین معرفی خواهند شد.
۱۴۰۲/۳/۱۱

دسامبر سال ۲۰۲۲ بود که شیائومی از سری پرچمدار فعلی خود شامل دو مدل شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو رونمایی کرد. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود نسل جدید پرچمدار این برند موسوم به شیائومی ۱۴ نیز با زمان‌بندی مشابه نسخه قبلی و اواخر سال جاری میلادی روانه بازار شود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، شناسه مدل‌ شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو در دسترس کاربران قرار گرفته که خبر از زمان رونمایی سری پرچمدار غول فناوری چینی می‌دهد.

image

حساب توئیتری GSMChina در گزارش جدید خود ادعا کرده است که موفق به استخراج شناسه مدل سری شیائومی ۱۴ از پایگاه اطلاعاتی IMEI شده است. در این راستا، دو پرچمدار شیائومی با شناسه مدل‌های 23127PN0CC / 23127PN0CG و 23116PN5BC / 23116PN5BG ثبت شده‌اند. شناسه‌مدل‌های حاوی حرف C مربوط به نسخه بازار چین سری شیائومی ۱۴ است در حالی که حرف G موجود در شناسه‌مدل‌ها به مدل بازار جهانی اشاره دارد. 

image

شایان ذکر است که اعداد ۲۳۱۱ و ۲۳۱۲ نشان می‌دهند که سری شیائومی ۱۴ احتمالا در ماه نوامبر و یا دسامبر سال جاری میلادی برای بازار چین عرضه خواهد شد. از آن سو، انتظار می‌رود این سری پرچمدار چند ماه بعد روانه بازارهای جهانی شود. 

image

رندر شیائومی ۱۴ پرو

در نهایت باید اشاره کرد که سری شیائومی ۱۴ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز خواهد بود که ماه نوامبر سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد. به علاوه، شایعه شده است که پرچمدارهای شیائومی در دو نسخه نمایشگر با لبه‌های تخت و خمیده عرضه خواهد شد. سیستم دوربین سری شیائومی ۱۴ شامل سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود که دوربین اصلی آن از سنسور ۱ اینچی IMX989 سونی بهره خواهد برد. شیائومی ۱۴ پرو همچنین از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود که از شارژ ۹۰ و یا ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی نسخه پرو سری شیائومی ۱۴ می‌توان دوربین سلفی با فیلمبرداری 4K و سنسور پریسکوپی را نام برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)