خانهاخبار
گوگل همچنان در صدد تولید استایلس و کیبورد برای پیکسل تبلت است

گوگل همچنان در صدد تولید استایلس و کیبورد برای پیکسل تبلت است

با وجودی که مدتها از معرفی پیکسل تبلت می‌گذرد؛ این شرکت برای تولید لوازم جانبی آن به مشکل خورده و در مراحل اولیه طراحی و ساخت یک استایلس و کیبورد برای این محصول است.
۱۴۰۲/۳/۹

شرکت گوگل که سرانجام پس از مدتها گمانه‌زنی رسانه‌ها، طی رویداد I/O 2023 از پیکسل تبلت رونمایی کرد؛ برای تولید لوازم جانبی این تبلت با مشکلاتی روبرو شده که عرضه آنها را به تاخیر می‌اندازد. به گفته «Kamila Wojciechowska» که از افشاگران نامدار توییتری محسوب می‌شود؛ این شرکت در حال کار روی یک استایلس و همچنین کیبورد کاور رسمی برای این تبلت است.

image

 

متاسفانه، هنوز اطلاعات خاصی درباره زمان عرضه یا طراحی ظاهری لوازم جانبی مخصوص پیکسل تبلت وجود ندارد؛ اما بعید به نظر رسیده که در تاریخ ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد) و در کنار پیکسل تبلت، شاهد عرضه آنها به بازار باشیم.

پیکسل تبلت استاندارد USI 2.0 را به همراه داشته و از تمامی استایلس‌های با این استاندارد پشتیبانی می‌کند؛ به همین دلیل، عجیب به نظر رسیده که گوگل طی پروسه طراحی استایلس خود با چالش‌های خاصی روبرو شده باشد. عرضه کیبورد کاور نیز در بازار تبلت‌ها از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و گوگل باید هر چه زودتر آن را در دسترس کاربران قرار دهد.

image

 

در هنگام رونمایی از پیکسل تبلت طی رویداد Google I/O 2023، تنها شاهد معرفی دو وسیله جانبی برای آن بودیم که یکی از آنها، یک داک شارژ و دیگری نیز یک قاب با استند حلقه‌ای-شکل بود.

image

 

درباره پیکسل تبلت و چالش‌های سر راه گوگل برای تولید لوازم جانبی آن چه فکر می‌کنید؟ آیا این محصول خواهد توانست تا سهمی از بازار تبلت‌های اندرویدی را برای گوگل کسب کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)