خانهاخبار
گوگل از عرضه یکی از گوشی‌های تاشو خود منصرف شده است

گوگل از عرضه یکی از گوشی‌های تاشو خود منصرف شده است

برخی از مقامات گوگل به تازگی اعلام کرده‌اند که این شرکت قصد معرفی دو گوشی تاشو را داشته اما نهایتا نظر خود را تغییر داده است.
۱۴۰۲/۳/۹

در ماه‌های گذشته، شایعات بسیاری مبنی بر احتمال عرضه دو گوشی تاشو توسط گوگل به گوش می‌رسیدند؛ اما شرکت گوگل نهایتا طی رویداد I/O 2023 خود، تنها از گوشی پیکسل فولد رونمایی کرد. اکنون گزارش جدیدی از گفته‌های برخی از کارمندان گوگل منتشر شده که صحت شایعات مبنی بر وجود دو گوشی تاشوی پیکسل را تایید می‌کند.

image

 

به نظر رسیده که طراحی گوشی تاشوی کنسل شده گوگل نیز به عهده تیم پیکسل فولد بوده است؛ اما این شرکت نهایتا تصمیم گرفته که این دستگاه با استاندارد‌های آنها همخوانی نداشته و از عرضه آن منصرف شده است. به عقیده این تیم، گوگل تنها باید دستگاه‌هایی را روانه بازار کرده که توانایی رقابت با سایر محصولات را داشته باشند.

تیم طراحی پیکسل فولد، این تجربه خود را طی پادکست رسمی Made by Google با سایرین در میان گذاشتند و متاسفانه، شاهد هیچگونه اشاره‌ای به مشخصات سخت افزاری یا طراحی این دستگاه نبودیم. به احتمال زیاد، این محصول یک گوشی تاشوی صدفی بوده است؛ البته، احتمال این نیز وجود داشته که گوگل دو طرح متفاوت را برای پیکسل فولد داشته و نهایتا یکی از آنها را انتخاب کرده باشد.

شما درباره گوشی تاشوی کنسل شده گوگل چه فکر می‌کنید؟ آیا عقیده دارید که این گوشی تاشو، از نوع صدفی بوده یا صرفا نسخه متفاوتی از پیکسل فولد بوده است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)