خانهاخبار
تاریخ عرضه و ظرفیت باتری کنسول قابل حمل سونی تایید شد

تاریخ عرضه و ظرفیت باتری کنسول قابل حمل سونی تایید شد

در امروز شاهد افشای میزان عمر باتری و تاریخ عرضه احتمالی کنسول قابل حمل جدید سونی یا همان پروژه Q توسط «تام هندرسن» هستیم.
۱۴۰۲/۳/۶

شرکت سونی طی رویداد پلی استیشن شوکیس ۲۰۲۳ که در روز ۳ خرداد برگزار شد؛ از کنسول قابل حمل جدید خود با نام درون سازمانی پروژه Q رونمایی کرد. این کنسول قابل حمل، تنها امکان استریم بازی‌های اجرا شده روی پلی استیشن ۵ از طریق ریموت پلی را داشته و متاسفانه، همانند کنسول‌‌های PSP قابلیت اجرای مستقل بازی‌ها را ندارد.

image

 

اکنون نیز آقای «تام هندرسن»، خبرنگار اینسایدر گیمینگ که مدتها پیش گزارشی مبنی بر احتمال عرضه یک کنسول قابل حمل جدید توسط سونی را منتشر کرده بود؛ در گزارش جدید خود به تاریخ عرضه و میزان عمر باتری پروژه Q اشاره کرده است.

به ادعای آقای «هندرسن»، عمر باتری پروژه Q بین ۳ تا ۴ ساعت خواهد بود. این میزان عمر باتری، برای کنسول‌های قابل حمل قدرتمندی چون استیم دک یا ایسوس راگ الای قابل قبول است؛ اما از محصولی که تنها بازی‌ها را استریم کرده و خود وظیفه پردازش را بر عهده ندارد؛ انتظار بیشتری می‌رود. جهت مقایسه، باتری کنترلر دوال سنس پلی استیشن ۵ بین ۴ تا ۸ ساعت دوام می‌آورد.

وی همچنین در صفحه توییتر خود، به این امر اشاره کرده که احتمالا در اواسط یا اواخر ماه نوامبر، شاهد عرضه این محصول به بازار خواهیم بود. آقای «هندرسن» منبع معتبری در صنعت گیمینگ محسوب شده و با توجه به پیشبینی صحیح وی در مورد احتمال عرضه یک کنسول قابل حمل جدید توسط سونی، این ادعا‌های جدید نیز محتمل به نظر می‌رسند.

image

 

درباره پروژه Q و بازگشت سونی به بازار کنسول‌های قابل حمل چه می‌اندیشید؟ آیا انتظار معرفی کنسولی چون پی اس پی یا پی اس ویتا توسط این شرکت را داشتید یا عقیده دارید که دستگاهی مانند پروژه Q نیز کاربرد‌های خاص خود را دارد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)