خانهاخبار
سونی به طور رسمی از کنسول بازی دستی خود پرده برداشت

سونی به طور رسمی از کنسول بازی دستی خود پرده برداشت

به غیر از این کنسول جدید با نام «Project Q»، سونی امروز از هدفون‌های رسمی پلی استیشن خود نیز رونمایی کرده است.
۱۴۰۲/۳/۴

سونی امروز دستگاه پخش جدیدی را معرفی کرده که می‌تواند بازی‌های پی اس ۵ شما را از طریق وای فای به وسیله ریموت پلی اجرا کند. این دستگاه «Project Q» نام دارد و دارای صفحه نمایش ال سی دی ۸ اینچی با وضوح تصویر 1080p و نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز است. این صفحه نمایش به یک کنترلر دوال سنس با تمام دکمه‌ها و ویژگی‌های مشابه کنترلر پلی استیشن ۵ به غیر از صفحه لمسی متصل است که البته احتمالا صفحه لمسی موجود بر روی کنترلر پی اس ۵، حالا در نمایشگر این محصول ادغام خواهد شد.

image

 

سونی توضیح داده که شما فقط می‌توانید بازی‌های پی اس ۵ دانلود شده روی کنسول خود را روی دستگاه استریم کنید، بنابراین به نظر می‌رسد هنوز هیچ بازی بومی یا ابری برای آن برنامه‌ریزی نشده است، اما ممکن است تا زمان عرضه این دستگاه شاهد بازی‌های جداگانه هم برای آن باشیم. سونی هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت محصول جدیدش نداده، اما تایید کرده که Project Q اواخر امسال به بازار می‌آید.

به غیر معرفی Project Q، سونی امروز از هدفون‌های بی‌سیم رسمی پلی استیشن خود هم رونمایی کرده که یک هدفون داخل گوش است و به فناوری بی‌سیم جدید توسعه یافته توسط سونی مجهز شده که صدای بدون افت و با تاخیر کم را از طریق بلوتوث فراهم می‌کند.

image

 

جزییات بیشتری در مورد هدفون پلی استیشن سونی ارایه نشده است، اما احتمالا در روزهای آتی باید منتظر اطلاعات بیشتری از طرف سونی در مورد این محصول باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)