خانهاخبار
ردمی پد ۲ به تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ مجهز خواهد بود

ردمی پد ۲ به تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ مجهز خواهد بود

به تازگی گزارشی منتشر شده است که نشان می‌دهد تبلت جدید برند ردمی از تراشه ضعیف‌تری در مقایسه با نسل قبلی بهره می‌برد.
۱۴۰۲/۳/۱

گزارش‌های مختلف ادعا کرده‌اند که شیائومی در حال ساخت و توسعه یک تبلت جدید از برند ردمی موسوم به ردمی پد ۲ است. در این راستا، این تبلت اخیرا با شناسه مدل 23073RPBFG در پایگاه اطلاعاتی گواهی EEC لیست شده است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری بخشی از مشخصات فنی ردمی پد ۲ را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد تبلت شیائومی با تراشه‌ ضعیف‌تری در مقایسه با نسل قبلی عرضه خواهد شد. 

افشاگری برجسته به نام Kacper Skrzypek توئیتی را منتشر کرده است که حاوی بخشی از جزئیات فنی ردمی پد ۲ است. طبق گزارش این افشاگر، ردمی پد ۲ از تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ بهره خواهد برد که در مقایسه با تراشه هلیو G99 به کار رفته در نسل اول ردمی پد، از عملکرد پردازشی ضعیف‌تری برخوردار است. در بررسی‌های انجام شده، تراشه مدیاتک هلیو G99 از نظر عملکرد پردازنده گرافیکی تا ۱۶ درصد عملکرد بهتری از تراشه اسنپدراگون داشته است. در بنچمارک آنتوتو نیز تراشه مدیاتک در حدود ۳۵ درصد بهتر از تراشه کوالکام ظاهر شده است. 

image

شایان ذکر است که احتمالا شیائومی قصد دارد با استفاده از تراشه‌ای ضعیف در ردمی پد ۲، آن را با قیمتی پایین‌تر از نسل قبلی روانه بازار کند. البته برای برخی از کاربران افت عملکرد پردازشی در ازای کاهش قیمت منطقی نیست و باید دید شیائومی چه استراتژی قیمت‌گذاری را برای تبلت خود پیاده‌سازی می‌کند. 

پنل جلویی ردمی پد ۲ احتمالا میزبان نمایشگر ۱۰٫۹۵ اینچی با پنل ال‌سی‌دی خواهد بود که از رزولوشن تصویر ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. در پنل پشتی این تبلت به احتمال زیاد شاهد دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی خواهیم بود در حالی که وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی ردمی پد ۲ می‌توان به اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری MIUI 14 اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)