خانهاخبار
سونی رویکرد فعلی خود در زمینه عرضه عناوین انحصاری پلی استیشن روی پی سی را ادامه می‌دهد

سونی رویکرد فعلی خود در زمینه عرضه عناوین انحصاری پلی استیشن روی پی سی را ادامه می‌دهد

آقای «جیم رایان» که مدیر عامل بخش سرگرمی سونی است؛ به تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که روند عرضه عناوین انحصاری پلی استیشن پس از دو یا سه سال روی پی سی ادامه خواهد یافت.
۱۴۰۲/۲/۳۱

آقای «جیم رایان» که نقش مدیر عامل بخش سرگرمی سونی را بر عهده دارد؛ طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری ژاپنی فامیتسو اعلام کرده که این شرکت رویکرد فعلی خود مبنی بر عرضه بازی‌های انحصاری پلی استیشن پس از گذشت دو یا سه سال روی پی سی را ادامه خواهد داد.

image

 

بسیاری از کاربران پس از انتشار نسخه پی سی The Last of Us Part 1 تنها شش ماه پس از عرضه آن روی پلی استیشن ۵، به تغییر سیاست معمول این شرکت و عرضه زودهنگام این عناوین امیدوار شده بودند؛ اما با توجه به گفته‌های اخیر آقای «رایان»، به نظر رسیده که فعلا خبری از نسخه پی سی عناوینی چون Horizon Forbidden West یا God of War: Ragnarok نخواهد بود.

وی در گفته‌های خود با فامیتسو، به اهمیت عناوین انحصاری برای کاربران پلی استیشن ۵ اشاره کرده و می‌گوید که مسئولیت اصلی پلی استیشن استودیوز، انتشار بازی‌های با کیفیت انحصاری برای جدیدترین کنسول پلی استیشن است. «جیم رایان» همچنین در بخشی از سخنان خود، به تعهد سونی برای افزایش تعداد بازی‌های انحصاری پلی استیشن ۵ نیز اشاره می‌کند.

به عقیده آقای «رایان»، انتشار نسخه پی سی عناوین انحصاری پلی استیشن تنها دو یا سه سال پس از عرضه آنها مورد قبول خواهد بود. البته با توجه به وضعیت فاجعه بار پورت پی سی بازی The Last of Us Part 1، شاید کمی تاخیر برای این بازی‌ها امر بدی نباشد.

image

God of War (2018) در ژانویه سال ۲۰۲۲ برای پی سی عرضه شد

عدم تغییر رویکرد سونی جهت عرضه عناوین انحصاری پلی استیشن روی پی سی، چندان نیز غافلگیر کننده نیست. آقای «هرمن هولست»، رئیس پلی استیشن استودیوز نیز در ماه اکتبر سال گذشته اعلام کرده بود که کاربران پی سی باید حداقل یک سال برای انتشار عناوین انحصاری پلی استیشن بر روی این پلتفرم صبر کنند.

شرکت سونی سعی داشته تا بخش عمده تمرکز خود را روی کاربران پلی استیشن ۵ قرار دهد؛ اما خوشبختانه عناوین انحصاری این پلتفرم سرانجام به پی سی نیز راه یافته و خبری از بازگشت قوانین سفت و سخت بازی‌های انحصاری در گذشته نخواهد بود. البته، امیدواریم که این شرکت نسخه پی سی عنوان تحسین شده‌ای چون Bloodborne را نیز منتشر کرده که حدود یک دهه از انتشار آن روی پلی استیشن ۴ می‌گذرد.

image

نسخه پی سی Marvel's Spider-Man (2018) که در ماه آگوست ۲۰۲۲ منتشر شد

درباره سیاست سونی در این زمینه چه می‌اندیشید؟ آیا انتشار پورت‌های پی سی عناوین انحصاری، از جذابیت خرید یک پلی استیشن می‌کاهد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)