خانهاخبار
تصاویر وان پلاس نورد ۳ طراحی و برخی از مشخصات فنی آن را فاش ساخته‌اند

تصاویر وان پلاس نورد ۳ طراحی و برخی از مشخصات فنی آن را فاش ساخته‌اند

تصاویر واقعی محصول بالارده وان پلاس عرضه آن به عنوان مدل ری‌برندشده وان پلاس Ace 2V را تایید می‌کنند.
۱۴۰۲/۲/۲۹

همانطور که می‌دانیم، وان پلاس قصد دارد به زودی از مدل جدید سری نورد موسوم به وان پلاس نورد ۳ رونمایی کند. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک افشاگر چینی تصاویری واقعی از وان پلاس نورد ۳ را به اشتراک گذاشته است که طراحی کامل آن را نشان می‌دهند. به علاوه، در گزارش این افشاگر بخشی از مشخصات فنی این گوشی بالارده نیز ذکر شده است. 

image

طبق این گزارش، وان پلاس نورد ۳ با اسم رمز Vitamin روانه بازار خواهد شد. به علاوه، شناسه مدل‌های CPH2493 و CPH2491 به ترتیب به مدل‌های بازار اروپایی و هند گوشی وان پلاس اشاره دارند. در این تصاویر نسخه بازار اروپایی وان پلاس نورد ۳ را مشاهده می‌کنیم. 

image

افشاگر چینی ادعا می‌کند که وان پلاس نورد ۳ از نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی اولد با رزولوشن تصویر ۲۷۷۲ در ۱۲۴۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. سخت‌افزار گوشی وان پلاس تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ خواهد بود که انرژی آن از طریق باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۸۰ واتی تامین می‌شود. به علاوه، وان پلاس نورد ۳ از حافظه رم ۱۶ گیگابایتی، حافظه رم مجازی ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی برخوردار خواهد بود. 

پنل پشتی وان پلاس نورد ۳ میزبان دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان اسلایدر هشدار و اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری OxygenOS 13 را نام برد. انتظار می‌رود وان پلاس نورد ۳ در دو رنگ مشکی و سبز روانه بازار شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که وان پلاس نورد ۳ به عنوان نسخه ری‌برند شده وان پلاس Ace 2V عرضه خواهد شد. البته بین این دو گوشی یک تفاوت اصلی نیز وجود دارد چرا که وان پلاس Ace 2V از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد در حالی که وان پلاس نورد ۳ به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز است. گوشی جدید وان پلاس احتمالا در انتهای ماه ژوئن و یا ژوئیه برای بازار هند معرفی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)