خانهاخبار
تصاویر رسمی سری اوپو رینو ۱۰ منتشر شدند

تصاویر رسمی سری اوپو رینو ۱۰ منتشر شدند

شرکت اوپو به تازگی تصاویر و مشخصات کلیدی سری گوشی‌های اوپو رینو ۱۰ را در وب‌سایت خود قرار داده است.
۱۴۰۲/۲/۲۷

شرکت اوپو قصد داشته تا در ۲۴ مه (۳ خرداد)، از سری گوشی‌های اوپو رینو ۱۰ رونمایی کند. پیش فروش این گوشی‌ها، از طریق وب‌سایت این شرکت آغاز شده و در امروز نیز شاهد انتشار تصاویر و مشخصات کلیدی این سری در وب‌سایت اوپو هستیم.

این سری شامل سه گوشی با نام‌های اوپو رینو ۱۰، اوپو رینو ۱۰ پرو و اوپو رینو ۱۰ پرو پلاس خواهد بود. همه این گوشی‌ها از نمایشگر‌های خمیده و سیستم دوربین سه گانه بهره برده و دارای رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1 هستند.

 

اوپو رینو ۱۰ پرو پلاس

image

 

این گوشی که در رنگ‌های مشکی، طلایی و بنفش روانه بازار خواهد شد؛ دارای نمایشگری خمیده از نوع پانچ هول بوده و در نسخه‌هایی با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل تهیه است. اوپو رینو ۱۰ پرو پلاس از سیستم دوربین سه گانه استفاده کرده که شامل دوربین با لنز پریسکوپی نیز می‌شود.

 

اوپو رینو ۱۰ پرو

image

 

اوپو رینو ۱۰ نیز همانند برادر بزرگ‌تر خود، از نمایشگری خمیده از نوع پانچ هول استفاده کرده و در نسخه‌هایی با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل تهیه خواهد بود. این گوشی در رنگ‌های مشکی، طلایی و آبی روانه بازار شده و سیستم دوربین سه گانه را به همراه دارد.

 

اوپو رینو ۱۰

image

 

در نهایت، نسخه معمولی در این سری یا همان اوپو رینو ۱۰ نیز در رنگ‌های مشکی، طلایی و آبی روانه بازار خواهد شد. این گوشی در سه نسخه متفاوت با ۸ تا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل تهیه است. اوپو رینو ۱۰ دارای نمایشگری خمیده از نوع پانچ هول بوده و از یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کند. دوربین اصلی این گوشی، رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل را داشته و همانند سایر گوشی‌های سری رینو ۱۰، شاهد استفاده از سیستم دوربین سه گانه در آن هستیم.

 

درباره سری گوشی‌های اوپو رینو ۱۰ چه فکر می‌کنید؟ آیا طراحی و مشخصات محصولات جدید اوپو را می‌پسندید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)