خانهاخبار
اوپو F23 5G به همراه چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

اوپو F23 5G به همراه چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

شرکت اوپو به تازگی از عضو جدید سری F خود رونمایی کرده است.
۱۴۰۲/۲/۲۵

شرکت اوپو در امروز از گوشی میان رده جدید خود رونمایی کرده که اوپو F23 5G نام دارد. این گوشی که در واقع نسخه‌ای ری‌برند شده از اوپو A98 به حساب می‌آید؛ از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۶۹۵ استفاده کرده و دارای نمایشگری ۱۲۰ هرتزی است.

image

 

نمایشگر ۶.۷۲ اینچی این محصول، از نوع IPS LCD بوده و دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. یک پانچ هول نیز در قسمت میانی این نمایشگر به چشم خورده که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی اوپو F23 5G را درون خود جا داده است. در قاب پشتی گوشی، شاهد دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی آن هستیم که توسط یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی همراهی خواهد شد.

image

 

این گوشی تنها در یک نسخه با ۸ گیگابایت حافظه رم ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شده و خوشبختانه از کارت‌های حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند. اوپو F23 5G دارای یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی است و سیستم عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری ColorOS 13.1 را به همراه دارد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به اسپیکر‌های استریو، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و سنسور اثر انگشت قرار گرفته روی دکمه پاور اشاره کرد.

 

اوپو F23 5G در رنگ‌های مشکی و طلایی روانه بازار شده و قیمتی معادل ۲۴٫۹۹۹ روپیه هند (حدود ۳۰۴ دلار) خواهد داشت. اوپو امکان پیش خرید این محصول را از حالا در کشور هند فراهم کرده و فروش رسمی آن نیز از تاریخ ۱۸ مه (۲۸ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

درباره میان رده جدید اوپو و مشخصات آن چه فکر می‌کنید؟ آیا این گوشی ارزش پرداخت قیمتی بالاتر از ۳۰۰ دلار را دارد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)