خانهاخبار
وان پلاس ۱۲ احتمالا در بخش دوربین متحول خواهد شد

وان پلاس ۱۲ احتمالا در بخش دوربین متحول خواهد شد

گزارشی به تازگی ادعا کرده است که وان پلاس در حال آزمایش لنز پریسکوپی برای پرچمدار نسل بعدی خود است.
۱۴۰۲/۲/۲۵

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد وان پلاس در حال تدارک بروزرسانی دوربین جدیدی برای پرچمدار نسل بعدی خود است. در این راستا، افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station با به اشتراک‌گذاری پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا کرده است که برند وان پلاس در حال آزمایش لنز پریسکوپی برای خط تولید گوشی‌ هوشمند با تراشه SM8650‌ است. 

اطلاعات مختلف نشان داده‌اند که شناسه مدل SM8650 متعلق به تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود. با توجه به این موضوع، ظاهرا وان پلاس ۱۲ همان گوشی پرچمدار این برند خواهد بود که به لنز پریسکوپی مجهز می‌شود. افشاگری دیگر به نام Max Jambor نیز ضمن تایید این گزارش اعلام کرده است که وان پلاس برای مدتی آزمایش‌های مختلفی را روی دوربین پریسکوپی انجام داده است. 

image

وان پلاس ۱۱

در حال حاضر، وان پلاس ۱۱ تنها از دوربین تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۲ برابری برخوردار است که عملکرد چندان خیره‌کننده‌ای ندارد و حتی در بزرگنمایی بیشتر از ۵ برابر، برخی از جزئیات تصاویر از دست می‌روند. با بهره‌گیری از لنز پریسکوپی، وان پلاس ۱۲ قادر خواهد بود بزرگنمایی بیشتری را بدون افت کیفیت در اختیار کاربران قرار دهد.

شایان ذکر است دوربین پریسکوپی موجود در گوشی‌ اوپو فایند X6‌ پرو یکی از نمونه‌های قدرتمند بازار است که در صورت استفاده وان پلاس از آن، پرچمدار این برند می‌تواند به راحتی با دیگر گوشی‌های پرمیوم بازار مانند گلکسی اس ۲۳ اولترا (با لنز پریسکوپی زوم ۱۰ برابری) و پیکسل ۷ پرو (با لنز پریسکوپی زوم ۵ برابری) به رقابت بپردازد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)