خانهاخبار
وان پلاس نورد ۳ احتمالا به زودی عرضه خواهد شد

وان پلاس نورد ۳ احتمالا به زودی عرضه خواهد شد

گوشی جدید وان پلاس با قرارگیری در وبسایت رسمی این برند به زودی معرفی خواهد شد.
۱۴۰۲/۲/۲۲

همانطور که می‌دانیم، وان پلاس قصد دارد به زودی از گوشی موردانتظار وان پلاس نورد ۳ رونمایی کند. این گوشی تا به امروز در لیست گواهی‌های مختلفی قرار گرفته است ولی حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، وان پلاس نورد ۳ در لیست وبسایت رسمی این برند ثبت شد. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود وان پلاس نورد ۳ به زودی روانه بازار شود. 

شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که وان پلاس نورد ۳ به عنوان نسخه ری‌برند‌ شده وان پلاس Ace 2V‌ که برای بازار چین معرفی شده است، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. حالا اما با قرارگیری مدل جدید سری نورد در وبسایت شعبه هند این برند چینی، به زودی شاهد عرضه این گوشی خواهیم بود. جدا از قرارگیری در وبسایت رسمی، وان پلاس نورد ۳ به تازگی در پایگاه اطلاعاتی BIS نیز ثبت شده است. قبلا این گوشی در لیست پایگاه اطلاعاتی گواهی TKDN ظاهر شده بود. 

image

شایان ذکر است با توجه به این که وان پلاس نورد ۳ نسخه ری‌برنده شده وان پلاس Ace 2V به شمار می‌رود، انتظار می‌رود این دو گوشی از مشخصات فنی مشابهی نیز بهره ببرند. در این راستا، وان پلاس نورد ۳ احتمالا از نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. قلب تپنده این گوشی به احتمال زیاد تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ خواهد بود که با حافظه رم تا ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۲۵۶ گیگابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد. 

در نهایت باید اشاره کرد که وان پلاس نورد ۳ از دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. انرژی موردنیاز این گوشی توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ باسیم ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود به همراه رونمایی از وان پلاس نورد ۳، هدفون وان پلاس نورد بادز 2R نیز معرفی شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)