خانهاخبار
مارک گورمن خبری خوب برای طرفداران اپل واچ دارد

مارک گورمن خبری خوب برای طرفداران اپل واچ دارد

خبرنگار بلومبرگ در مورد اپل واچ سری ۹ گفته که پردازنده این سری برخلاف سری‌های ۶، ۷ و ۸ که همگی قدرت یکسانی داشتند، کاملا متفاوت خواهد بود.
۱۴۰۲/۲/۱۹

جدیدترین گزارش مارک گورمن افشاگر معتبر، از محصولات مورد انتظار اپل و در مورد پردازنده اپل واچ سری ۹ است. او امروز گفته که اپل واچ سری ۹ شامل یک پردازنده جدید مبتنی بر تراشه A15 است که برای اولین بار در مدل‌های آیفون ۱۳ استفاده شد. گورمن این اطلاعات را در کانال جدید Discord برای مشترکان خبرنامه Power On خود به اشتراک گذاشته است.

image

اپل واچ سری ۸ به مانند سری ۷ از تراشه‌ای استفاده می‌کند که اساسا مشابه تراشه S6 است که در اپل واچ سری ۶ استفاده شده بود. اپل تراشه سری ۸ را S8 نامید، اما در واقع اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم فقط اسم آن پیشرفت داشته و در مورد خود تراشه خبری از قدرت بیشتر و کارایی بالاتر نبوده است.

اما مارک گورمن گفته که تراشه سری ۹ به جای تغییر فقط در نام تجاری، به معنای واقعی از نظر قدرت نیز یک پردازنده جدید خواهد بود و وقتی از او پرسیده شد که آیا این تراشه بر اساس تراشه A15 ساخته می‌شود، او گفت که معتقد است جواب مثبت است.

بنابراین با یک تراشه به روز شده که با استفاده از فن‌آوری پردازنده A15 Bionic ساخته شده است، اپل واچ سری ۹ می‌تواند شاهد بهبود سرعت و کارایی چشمگیری باشد و در نتیجه زمان بارگذاری سریع‌تر و عمر باتری بهتری را به ارمغان آورد. این تراشه جدید می‌تواند به برخی از ویژگی‌های به روز شده‌ای که اپل قصد دارد در watchOS 10 معرفی کند کمک کند. اپل در حال بازنگری رابط کاربری watchOS در watchOS 10 با تمرکز بر روی یک سیستم ویجت جدید است.

در حالی که امسال منتظر تغییرات قابل توجهی در watchOS هستیم، اپل واچ سری ۹ تا حد زیادی شبیه به سری ۸ خواهد بود و هیچ بروزرسانی خاصی در قسمت سخت افزاری برای ساعت‌های محبوب اپل انتظار نمی‌رود، اما اگر تراشه جدید مذکور در سری ۹ به کار رود، بدون شک افزایش قدرت و سرعت خوبی را در اپل واچ‌های جدید شاهد خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)