خانهاخبار
اپل واچ احتمالا در آینده بتواند به چندین دستگاه مختلف متصل شود

اپل واچ احتمالا در آینده بتواند به چندین دستگاه مختلف متصل شود

حساب کاربری توییتر analyst941@ که سابقه نسبی در افشای اطلاعات اپل دارد، امروز اظهار کرده که اپل در حال توسعه نرم‌افزارهای لازم برای جفت کردن اپل واچ به تمامی دستگاه‌های خود است.
۱۴۰۲/۲/۷

بر اساس شایعات جدید، اپل در حال کار بر روی بروزرسانی‌های نرم افزاری است که به کاربران امکان دهد اپل واچ خود را با چندین دستگاه اپل از جمله آیفون، آیپد و مک جفت کنند.

اگرچه می‌توان چند اپل واچ مختلف را به یک آیفون جفت کرد اما اپل هیچ امکانی برای جفت یا همگام‌سازی اپل واچ با سایر دستگاه‌های موجود در اکوسیستم خود ارایه نداده است.

image

 

در حال حاضر به شکل محدود می‌توان از اپل واچ در گجت‌های دیگر استفاده کرد. برای مثال اگر کاربر آیپد و سرویس فیتنس پلاس داشته باشد، می‌توان برنامه تمرینی که در فیتنس پلاس دارد را در آیپد ببیند و به صورت محدود ارتباطی میان اپل واچ و تمرین داشته باشد تا نیازی به آیفون نباشد. یا در مثال دیگر، می‌توان از اپل واچ برای باز کردن قفل کامپیوترهای مک استفاده کرد. احراز هویت در برنامه‌ها یا تراکنش‌های آنلاین اپل پی هم به کمک اپل واچ راحت‌تر می‌شوند. البته همه این‌ها در شرایطی است که اپل آیدی یکسانی برای دستگاه‌ها استفاده شود. در نهایت گویا همه این‌ها کافی نیست و قرار است هماهنگی بیشتری بین اپل واچ با گجت‌های اپلی دیگر کاربران شاهد باشیم.

با این حال می‌توان این محدودیت‌ها را تغییر داد. به گفته دارنده حساب کاربری توییتر analyst941@ که سابقه خوبی هم در افشاگری داشته، اپل در حال برنامه‌ریزی تغییراتی در فرآیند جفت‌سازی و همگام‌سازی است که به این معناست که اپل واچ دیگر به یک آیفون متصل نخواهد شد، بلکه می‌تواند در چندین آيفون، آیپد و مک همگام‌سازی شود.

افشاکننده گزارش امروز گفته که مشخص نیست که چگونه این کار قرار است انجام شود،اما همگام‌سازی آیکلود می‌تواند یکی از احتمالات باشد که چیزی شبیه به نحوه عملکرد ایرپادز در بین دستگاه‌های مختلف خواهد بود و اینکه آیا این بدان معناست که برای تنظیم اپل واچ قبل از اینکه بتواند با سایر دستگاه‌های اپل وارد شده به همان حساب آیکلود همگام شود، آیفون همچنان مورد نیاز است یا خیر، فعلا مشخص نیست.

این افشاگر اضافه کرده که نمی‌داند آیا این تغییر امسال در watchOS 10، iPadOS 17، iOS 17 و macOS 14 انجام می‌شود یا اینکه تا سال ۲۰۲۴ باید منتظر آن در سیستم عامل‌های دیگر ماند.

حساب کاربری analyst941@ که شایعه امروز را منتشر کرده، پش‌تر اطلاعات دقیقی در مورد داینامیک آیلند آیوفن ۱۴ پرو قبل از معرفی این دستگاه افشا کرد؛ با این حال چون سابقه طولانی مدتی در این زمینه ندارد، باید این را هم در نظر گرفت که موارد عنوان شده در این موارد قطعی نیستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)