خانهاخبار
سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ در تاریخ ۲۱ اردیبهشت معرفی خواهد شد

سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ در تاریخ ۲۱ اردیبهشت معرفی خواهد شد

سونی امروز به صورت رسمی زمان رونمایی از پرچمدار جدید خود را اعلام کرد.
۱۴۰۲/۲/۷

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، سونی قصد دارد به زودی از مدل جدید سری اکسپریا خود رونمایی کند. در این راستا، این برند برجسته امروز تایید کرد که گوشی پرچمدار سونی اکسپریا ‍۱ مارک ۵ در تاریخ ۱۱ مه سال جاری میلادی با مصادف با ۲۱ اردیبهشت معرفی خواهد شد. حساب رسمی برند سونی در شبکه اجتماعی یوتیوب رویداد معرفی از این گوشی پرچمدار را به صورت زنده پخش خواهد کرد و کاربران می‌توانند با مراجعه به کانال سونی در یوتیوب به تماشای رویداد رونمایی سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ بپردازند. 

image

رندر اکسپریا ۱ مارک ۵

انتظار می‌رود گوشی موردانتظار سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ نیز با طراحی مشابه مدل‌های قبلی سری اکسپریا ۱ روانه بازار شود. چندی پیش نیز تصویری رندری از این گوشی فاش شد که طراحی پنل جلویی و پشتی آن را نشان می‌داد. طبق این تصویر، سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ از سه دوربین بهره خواهد برد که به صورت عمودی در زیر هم قرار خواهند گرفت. حفره دوربین سلفی نیز در حاشیه بالایی نمایشگر جای خواهد گرفت.

در نهایت باید اشاره کرد که سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ احتمالا از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو بهره خواهد برد. به علاوه، سیستم دوربین این پرچمدار شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، لنز ۱۲ مگاپیکسلی پریسکوپی و سنسور فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Ashkan

۱۴۰۲/۲/۷
چقد رنگش آشناس !! ?