خانهاخبار
تصاویر رسمی گوشی جان سخت جدید نوکیا افشا شد!

تصاویر رسمی گوشی جان سخت جدید نوکیا افشا شد!

نوکیا XR30 با تغییرات نسبی در طراحی ظاهری و بهبود برخی مشخصات داخلی نسبت به نسل قبلی خود، احتمالا به زودی معرفی می‌شود.
۱۴۰۲/۲/۷

نزیدیک به دو سال پس از اینکه نوکیا گوشی هوشمند مقاوم XR20 خود را معرفی کرد، جزییاتی از جانشین آن مدل XR30 موسوم به Nokia Sentry 5G به دست آمده است. WinFuture بسیاری از تصاویر رسمی را برای این گوشی در گزینه‌های رنگ مشکی و سبز آن به اشتراک گذاشته است.

image

 

به نظر می‌رسد طراحی XR30 نسبت به مدل قبلی خود کمی تغییر داشته است و صفحه نمایش سوراخ‌دار مشابهی دارد که یک بدنه از جنس پلاستیک سخت آن را در بر گرفته است. بسیار محتمل است که گوشی جدید مقاوم نوکیا دارای گواهینامه IP68 حفافظت از آب و گرد و غبار باشد که در کنار آن گواهینامه نظامی MIL-STD-810H را نیز از نسل قبلی به ارث برده باشد.

 

دکمه پاور/اثر انگشت و دکمه‌های صدا در سمت راسا قرار دارند، در حالی که در سمت مقابل یک دکمه دیگر قرار گرفته که احتمالا قابل برنامه‌ریزی باشد. یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در کنار لنز فوق عریض ۸ مگا پیکسلی در ماژول دوربین این گوشی جای داده شده است. دوربین جلو هم یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است که محل قرارگیری آن سوراخ پانچ صفحه نمایش است.

 

نوکیا XR30 با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگ فضای ذخیره‌سازی و باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۳۳ وات عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این دستگاه با قیمت ۴۹۹ دلار روانه بازار شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)