خانهاخبار
تصویر شماتیک اوپو فایند N3 طراحی آن را نشان می‌دهد

تصویر شماتیک اوپو فایند N3 طراحی آن را نشان می‌دهد

نسل جدید پرچمدار تاشو اوپو از دوربین سه‌گانه همراه با سنسور پریسکوپی بهره خواهد برد.
۱۴۰۲/۲/۳

به تازگی تصویری از طرح شماتیک نسل جدید گوشی تاشو اوپو موسوم به اوپو فایند N3 فاش شده است که برخی از جزئیات طراحی و قابلیت‌های آن را نشان می‌دهد. با توجه به این تصویر، اوپو فایند N3 مقداری طویل‌تر از نسل قبلی این گوشی یعنی اوپو فایند N2 خواهد بود که شاید طراحی جذابی در نظر برخی از کاربران نباشد. 

image

پنل پشتی اوپو فایند N3 میزبان دوربین سه‌گانه خواهد بود که شامل یک لنز پریسکوپی نیز می‌شود. به مانند دیگر گوشی‌های پرچمدار اوپو، دوربین‌های نسل جدید گوشی تاشو این برند نیز توسط برند دوربین شناخته‌شده هسل‌بلاد توسعه داده خواهد شد. یک کلید بی‌صدا کردن دستگاه نیز در سمت راست بدنه دیده می‌شود. این ویژگی مهر تاییدی است بر شایعه‌ای که اذعان کرده بود اوپو فایند N3 تنها برای بازار چین عرضه خواهد شد و نسخه بازار جهانی آن با نام وان پلاس V فولد معرفی خواهد شد. 

image

شایان ذکر است براساس شایعات قبلی، اوپو فایند N3 به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد بود که انرژی موردنیاز آن توسط باتری ۴۸۰۵ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد. این گوشی همچنین از نمایشگر داخلی ۸ اینچی با رزولوشن تصویر ۲۲۶۸ در ۲۴۴۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. سیستم دوربین اوپو فایند N3 شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور پریسکوپی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. نمایشگر خارجی این گوشی در خود دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی را جای خواهد داد در حالی که نمایشگر داخلی میزبان دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)