خانهاخبار
شایعه شده صفحه اصلی اپل واچ طراحی جدیدی خواهد داشت

شایعه شده صفحه اصلی اپل واچ طراحی جدیدی خواهد داشت

افشاگری که سال قبل در مورد داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو اطلاعات دقیقی را منتشر کرده بود، امروز اعلام کرده که اپل در watchOS 10 یک صفحه اصلی متفاوت را عرضه خواهد کرد.
۱۴۰۲/۱/۳۰

بر طبق اطلاعاتی که امروز توسط حساب کاربری توییتر analyst941@ به اشتراک گذاشته شده، بروزرسانی نرم افزاری آتی watchOS 10 برای اپل واچ دارای یک طرح صفحه اصلی جدید است. انتظار می‌رود که اپل watchOS10 را درWWDC امسال در ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) معرفی کند.

image

 

این منبع ادعا کرده که طرح‌بندی جدید برای پیمایش آسان‌تر خواهد بود و جنبه‌های بیشتری شبیه به iOS، از جمله پوشه‌های برنامه‌ها دارد. با این حال به نظر می‌رسد که هنوز مشخص نیست که این طرح جدید به طور پیش فرض فعال باشد یا به عنوان یک گزینه دوم در دسترس قرار گیرد. اطلاعات بیشتری در این موضوع فاش نشده اما منبع خبر امروز گفته که به زودی موارد بیشتری را ارایه خواهد داد.

مارک گورمن از بلومبرگ هم در خبرنامه این هفته خود گفت که watchOS 10 بزرگترین بروزرسانی نرم افزاری اپل واچ از سال ۲۰۱۵ خواهد بود. وی ادامه داد که یکی از پیشرفت‌های برنامه‌ریزی شده برای اپل واچ، یک رابط کاربری به روز شده است که با صفحه اصلی بازطراحی شده هماهنگ می‌شود. برنامه‌های اپل واچ از زمان عرصه این دستگاه در سال ۲۰۱۵، در یک شبکه لانه زنبوری و کندو مانند نشان داده می‌شود و نمای فهرست قابل پیمایش هم به عنوان گزینه ظاهری دیگری برای کاربران در دسترس است، اما شاید این طراحی امسال تغییر کند.

منبع اطلاعات گزارش امروز، پیش‌تر موارد دقیقی را در مورد داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو قبل از معرفی این گوشی در سال گذشته منتشر کرد. با این حال این حساب کاربری هنوز سابقه طولانی مدتی در افشای اطلاعات ندارد و باید روی گزارش‌هایی که منتشر می‌کند به طور کامل حساب باز نکرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)