خانهاخبار
آپدیت اندروید ۱۳ برای گوشی ال جی وینگ منتشر شد

آپدیت اندروید ۱۳ برای گوشی ال جی وینگ منتشر شد

ال جی وینگ که یکی از آخرین گوشی‌های هوشمند شرکت ال جی محسوب می‌شود؛ به تازگی آپدیت اندروید ۱۳ را دریافت کرده است.
۱۴۰۲/۱/۲۸

اکثر دنبال کنندگان اخبار تکنولوژی، گوشی ال جی وینگ با طراحی منحصر به فرد و عجیب آن را به خاطر دارند. این گوشی که در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شد؛ یکی از آخرین گوشی‌های هوشمند شرکت ال جی محسوب شده و به نوعی، در پایان کار این شرکت در بازار گوشی‌های هوشمند نیز بی‌تاثیر نبود.

image

 

ال جی قصد داشت تا با عرضه سری «اکسپلورر»، جان تازه‌ای به کسب و کار موبایل خود بخشیده و با ایده‌های جدید و خلاقانه، مجددا سهمی از بازار را به خود اختصاص دهد. اما همانطور که می‌دانید؛ این امر نیز موجب نجات این برند نشده و ال جی وینگ در واقع تنها گوشی عرضه شده در سری «اکسپلورر» بود.

با وجود پایان کار این شرکت به عنوان یک تولید کننده در بازار گوشی‌های هوشمند، ال جی اعلام کرده بود که به پشتیبانی نرم افزاری از برخی گوشی‌های خود ادامه داده و اکنون نیز شاهد انتشار آپدیت اندروید ۱۳ برای ال جی وینگ در کشور کره جنوبی هستیم. در کنار ویژگی‌های جدید اندروید ۱۳، ال جی قابلیت‌های تازه‌ای را نیز به رابط کاربری خود اضافه کرده که لیست آنها، در پایین قابل مشاهده است:

  • امکان نمایش کنترل‌های مدیا در لاک اسکرین
  • امکان پیش نمایش، اشتراک گذاری و ادیت متون و عکس‌های کپی شده
  • امکان فورس استاپ اپلیکیشن‌ها از طریق منوی اعلان‌ها
  • ساده سازی قابلیت مولتی ویندو
  • بهبود عملکرد کنترل‌های مدیا در منوی اعلان‌ها
  • اضافه شدن پرمیشن‌های جداگانه برای دریافت اعلان از اپلیکیشن‌ها

image

 

این آپدیت، احتمالا آخرین آپدیت منتشر شده برای گوشی ال جی وینگ خواهد بود. این گوشی در هنگام عرضه، سیستم عامل اندروید ۱۰ را به همراه داشته ال جی قول انتشار سه آپدیت اصلی برای برخی از مدل‌های خود، مانند ال جی ولوت، ال جی V60 و ال جی وینگ را داده بود. تمامی این گوشی‌ها اکنون آپدیت اندروید ۱۳ را دریافت کرده و دوره پشتیبانی نرم افزاری از آنها به پایان رسیده است.

ال جی وینگ که از طراحی منحصر به فردی با دو نمایشگر بهره می‌برد؛ کاربرد‌های خاصی در زمینه مولتی تسکینگ برای کاربران داشته و برای ضبط ویدیو نیز عالی عمل می‌کرد. اما متاسفانه، این توانایی‌ها موجب نجات این گوشی و کسب و کار موبایل ال جی نشدند و کار این شرکت در بازار گوشی‌های هوشمند به پایان رسید.

image

 

درباره گوشی ال جی وینگ و عرضه دیر هنگام آپدیت اندروید ۱۳ برای آن چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، آیا این گوشی محصول واقعا توانمندی بوده که توسط کاربران نادیده گرفته شد و یا این شرکت نیاز به ایده‌های بهتری برای بقای خود در این بازار پر چالش را داشت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)