خانهاخبار
سامسونگ قصد تامین باتری‌های گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ از طریق ال جی را دارد

سامسونگ قصد تامین باتری‌های گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ از طریق ال جی را دارد

به گزارش یکی از خبرگزاری‌های کره‌ای، شرکت سامسونگ مجددا قصد داشته تا باتری گوشی‌های تاشو خود را از طریق ال جی تهیه کند.
۱۴۰۲/۱/۲۷

گوشی‌های تاشو بعدی سامسونگ یا همان گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵، به احتمال زیاد در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ معرفی خواهند شد. به گزارش خبرگزاری کره‌ای «The Elec»، این شرکت قصد داشته تا باتری‌ گوشی‌های تاشو خود را مجددا به ال جی سفارش دهد. سامسونگ در سه سال گذشته، از شرکت ال جی برای تامین باتری‌‌های محصولات تاشو خود استفاده کرده است.

image

 

به غیر از ال جی، تامین کنندگان دیگر این شرکت شامل سامسونگ SDI و همچنین شرکت چینی ATL هستند. استفاده از تامین کنندگان متفاوت، امر رایجی بوده و موجب این شده تا در صورت بروز مشکلاتی طی پروسه تولید، شرکت همچنان بتواند بخشی از سفارشات خود را از طریق منابع دیگر دریافت کند.

به گفته خبرگزاری ذکر شده، قیمت هر یک از این باتری‌ها معادل با ۱۰ تا ۱۵ دلار بوده و با توجه به اینکه گوشی‌های تاشو به دلیل طراحی خاصی خود از دو باتری استفاده می‌کنند؛ قیمت تمام شده باتری هر یک از این گوشی‌ها برای سامسونگ معادل با ۳۰ دلار است.

image

 

به عقیده شما، عملکرد ال جی به عنوان یک تامین کننده قطعات چگونه است؟ آیا این شرکت می‌توانست با تصمیماتی صحیح‌تر، همچنان به عنوان یک تولید کننده در بازار گوشی‌های هوشمند فعال باشد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)