خانهاخبار
بخشی از مشخصات وان پلاس نورد ۳ فاش شدند

بخشی از مشخصات وان پلاس نورد ۳ فاش شدند

در امروز شاهد افشای بخشی از مشخصات و همچنین قیمت احتمالی گوشی میان رده وان پلاس نورد ۳ توسط یکی از افشاگران هستیم.
۱۴۰۲/۱/۲۴

در هفته گذشته، شاهد رونمایی از گوشی وان پلاس نورد CE 3 لایت بودیم و اکنون نوبت به انتشار شایعات پیرامون محصول بعدی در این سری، یعنی وان پلاس نورد ۳ رسیده است. «Yogesh Brar» که از افشاگران شناخته شده به حساب می‌آید؛ به تازگی بخشی از مشخصات سخت افزاری این گوشی را به همراه قیمت احتمالی آن فاش کرده است.

image

 

وان پلاس نورد ۳ دارای نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع امولد با رزولوشن ۱۲۴۰×۲۷۷۲ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. این گوشی از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ استفاده کرده و یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی را به همراه خواهد داشت.

در بخش دوربین، این محصول قرار است تا از یک سیستم دوربین سه گانه استفاده کرده که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و نهایتا یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. مشخصات سخت افزاری وان پلاس نورد ۳، شباهت زیادی به گوشی وان پلاس ایس 2V دارند که مدتی پیش، شاهد عرضه آن در کشور چین بودیم.

 

به ادعای این افشاگر، وان پلاس نورد ۳ حدودا بین ۶ تا ۸ هفته دیگر روانه بازار شده که به معنای عرضه آن در اواخر ماه مه یا اوایل ماه ژوئن است. «Yogesh Brar» همچنین گفته که قیمت این گوشی در بازار کشور هند، بین حدودا ۳۰ تا ۴۰ هزار روپیه (۳۶۶ تا ۴۸۹ دلار) خواهد بود.

درباره مشخصات و قیمت احتمالی وان پلاس نورد ۳ چه فکر می‌کنید؟ آیا میان رده جدید این شرکت، ارزش خرید خواهد داشت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)