خانهاخبار
اوپو فایند X6 پرو بهترین گوشی جهان برای عکاسی است!

اوپو فایند X6 پرو بهترین گوشی جهان برای عکاسی است!

بررسی‌های DxOMark نشان داده است که پرچمدار اوپو عملکرد خارق‌العاده‌ای از نظر تصویربرداری داشته است.
۱۴۰۲/۱/۲۳

وبسایت DxOMark در گزارش جدید خود عملکرد دوربین پرچمدار اوپو موسوم به اوپو فایند X6‌ پرو را بررسی کرده است که براساس آن، این گوشی پرمیوم در رده اول لیست بهترین گوشی‌های جهان از نظر عملکرد دوربین قرار گرفته است. پرچمدار اوپو موفق شده است که گوشی‌های قدرتمندی مانند آنر مجیک ۵۰ پرو و هواوی میت ۵۰ پرو را پشت سر بگذارد.

همانطور که می‌دانیم، اوپو فایند X6 پرو از سنسور اصلی ۱ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و گشودگی دیافراگم f/1.9 بهره می‌برد. دو دوربین دیگر نیز شامل سنسور ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۲٫۸ برابری و لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی می‌شود. 

image

طبق گزارش رسمی DxOMark، اوپو فایند X6 پرو در آزمون‌های این وبسایت امتیاز عالی ۱۵۳ را به خود اختصاص داده است. متخصصان DxOMark ادعا کرده‌اند که گوشی جدید اوپو در همه بخش‌های مختلف تصویربرداری مانند عکاسی،‌ فیلمبرداری، بزرگنمایی و بوکه عملکردی خارق‌العاده از خود نشان داده است. از ویژگی‌های برجسته و مهم تصاویر ثبت شده توسط دوربین اوپو فایند X6 پرو می‌توان به اکسپوژر دقیق، بافت باکیفیت تصاویر و نویز حداقلی تصاویر اشاره کرد. 

اوپو فایند X6 پرو در قسمت تصویربرداری در شرایط نوری کم نیز بسیار عالی ظاهر شده است و بالاترین امتیاز را در بین گوشی‌های بازار کسب کرده است. سنسور بزرگ این پرچمدار قادر است نور محیط را به خوبی جذب کند و جزئیات تصاویر را نیز به دقیق‌ترین شکل ثبت کند. به علاوه، تصاویری که در شب و روز گرفته‌ شده‌اند نیز از نویز بسیار کمی برخوردار است. اوپو فایند X6 پرو از فناوری جدیدی نیز بهره می‌برد که دامنه دینامیکی تن‌های روشن و تاریک تصاویر را تا ۸ برابر بهبود می‌دهد. در نتیجه، بخش‌های تاریک و روشن به طبیعی‌ترین شکل ممکن ثبت می‌شوند. 

image

شایان ذکر است اوپو فایند X6‌ پرو علی‌رغم عملکرد درخشان در همه زمینه‌ها از مشکلاتی مانند اکسپوژر ناپایدار در بعضی از مواقع رنج می‌برد که باعث می‌شود رنگ پوست انسان به طور دقیق ثبت نشود. به علاوه،‌ تصاویر پرتره نیز گاهی اوقات از کنتراست تصویر مناسب بی‌بهره هستند. با این وجود، اوپو فایند X6 پرو همچنان یکی از بهترین گوشی‌های بازار از نظر تجربه عکاسی و تصویربرداری محسوب می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)