خانهاخبار
3 گوشی موبایل که برای دانش آموزها بهترین انتخاب هستند

3 گوشی موبایل که برای دانش آموزها بهترین انتخاب هستند

چه دانش آموزی باشید که به دنبال یک گوشی جدید هستید یا در حال خرید گوشی هوشمند برای فرزند خود باشید، مدل مناسب به چند عامل مختلف بستگی دارد...
۱۴۰۲/۱/۱۶

چه دانش آموزی باشید که به دنبال یک گوشی جدید هستید یا در حال خرید گوشی هوشمند برای فرزند خود باشید، مدل مناسب به چند عامل مختلف بستگی دارد. شما باید همه چیز را از قیمت گرفته تا اندازه در نظر بگیرید، و باید بدانید که چگونه گوشی برای تنظیمات آکادمیک مفید خواهد بود. ما در حال به اشتراک گذاشتن مدل‌های مختلف از برندهای پیشرو هستیم تا تصمیم خرید شما را کمی آسان تر کنیم. انتخاب‌های ما را برای بهترین تلفن همراه برای دانش آموزان و برخی ملاحظات کلیدی برای پیدا کردن مدل مناسب بررسی کنید! موارد زیر عوامل کلیدی هستند که باید هنگام انتخاب یک تلفن جدید برای یک دانش آموز در نظر بگیرید:

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

image

 

خواسته‌ها در مقابل نیازها

نیازهای خود یا دانش آموزتان را ارزیابی کنید. در حالی که انتخاب یک دستگاه جدید بر اساس ویژگی‌هایی مانند رنگ و جدید بودن مدل ممکن است فریبنده باشد، اینها معمولاً بخشی از دسته ویژگی‌های قابل توجه هستند. در عوض روی «نیازها» تمرکز کنید و از خود بپرسید که چگونه تلفن برای انجام تکالیف مدرسه مفید خواهد بود. آیا دانش آموز برای کمک به تکالیف باید تنها به برقراری ارتباط با تلفن احتیاج دارد؟ آیا آنها باید از دسترسی به اینترنت تلفن برای اهداف مطالعه استفاده کنند؟ گوشی Galaxy M32 یک مدل با قیمت مناسب و رم 8 است. گوشی گلکسی m32 با داشتن باتری 6000 میلی آمپری، حافظه 128 و صفحه نمایش آمولد یک مدل به صرفه و کاربردی است. گوشی سامسونگ ام ۳۲ یک گوشی میان رده با امکانات مناسب یک دانش آموزش است که خرید آن هم صرفه اقتصاده و هم امکانات لازم را برای شما دارد.

 

نام تجاری

نکته مهم دیگر سازنده گوشی است. قبل از خرید، در نظر بگیرید که شما یا دانش آموزی که به دنبال خرید گوشی همراه برای او هستید چه فناوری دیگری نیاز دارید. برندهای برتر گوش‌های هوشمند عبارتند از:

  • سامسونگ گلکسی
  • آیفون اپل
  • گوگل پیکسل

اگر دانش آموز شما قبلا به استفاده از یکی از برندهای ذکر شده عادت داشته است احتمالا بهتر است تا همان مدل را برای او تهیه کنید تا به راحتی اطلاعات خود را به ان انتقال دهد همچنین با نحوه عملکرد سیستم عامل آشنا است و ممکن است بتواند دستگاه‌های خود را به یکدیگر مرتبط کند. به عنوان مثال، دانش‌آموزی که قبلاً یک آی‌پد داشته، می‌تواند Apple ID خود را به یک آیفون جدید متصل کند و از داشتن داده یا کار به راحتی بین دو دستگاه لذت ببرد.

 

سیستم عامل

image

هنگام انتخاب بهترین گوشی، حتما سیستم عامل اندروید را با iOS مقایسه کنید. آشنایی دانش آموز با رابط کاربری و سهولت استفاده از آن را در نظر بگیرید. سیستم عامل همچنین تعیین می‌کند که کاربر چه نوع برنامه‌هایی را می‌تواند دانلود کند. اگر کاربر به برنامه‌های کاربردی خاصی برای کارهای مدرسه نیاز دارد، دستگاهی را انتخاب کنید که بتواند این نیازها را برآورده کند. Galaxy A33 5G یک نمونه میان رده با قیمت مناسب است که مشخصات آن شامل رم 8 و صفحه نمایش سوپر آمولد و همچنین داشتن پردازنده قدرتمند برای بازی‌های گرافیکی است. a33 samsung مجهز به IP67 یا حفاظت از نفوذ آب است که در مقابل آب مقاوم خواهد بود. a33 128/8 حافظه لازم برای تمامی عکس و فیلم‌های مورد نیاز فرزندتان را خواهد داشت.

 

بودجه

نقطه قیمت عامل مهمی است. هزینه ها به چند ویژگی بستگی دارد، مانند:

  • مدل
  • گنجایش حافظه
  • دوربین ها
  • امکانات

چه دانشجو باشید و چه در حال خرید یک دستگاه، لازم نیست برای تهیه یک دستگاه عالی پول زیادی خرج کنید. شما می‌توانید با خرید یک گوشی هوشمند دست دوم به جای یک گوشی کاملا جدید، مقدار زیادی صرفه جویی کنید.

 

عمر باتری

قبل از خرید یک گوشی هوشمند جدید، مطمئن شوید که عمر باتری را بررسی کنید. برخی از دانش آموزان صبح به کلاس می‌روند و تا عصر بر نمی‌گردند. آن‌ها به دستگاهی با عمر باتری عالی نیاز دارند تا بتوانند تمام روز را با گوشی خود سپری کنند.

 

برای دانش‌آموزانی که در طول روز از تلفن‌های خود استفاده می‌کنند، هزینه کمی بیشتر برای مدلی با باتری فوق‌العاده طولانی مدت ممکن است ارزشش را داشته باشد.

 

ذخیره سازی

image

هنگام انتخاب گوشی هوشمند، گزینه‌های مختلف ذخیره سازی را در نظر بگیرید. باز هم، ظرفیت ذخیره سازی مناسب به نحوه استفاده دانش آموز از دستگاه بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر یک دانش آموز دبیرستانی از تلفن خود برای یک کلاس فیلمبرداری استفاده کند، ممکن است نسبت به کسی که بعد از تمرین فقط با والدین خود تماس بگیرد، به حافظه داخلی بیشتری احتیاج داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر این مطلب را نیز مطالعه کنید.

 

ماندگاری

دوام یک عامل مهم است زیرا تلفن‌های هوشمند یک سرمایه گذاری هستند. در نظر بگیرید که آیا شما یا دانش آموزی که برای آن خرید می‌کنید به ویژگی‌های خاصی مانند مقاومت در برابر آب یا صفحه نمایش نشکن نیاز دارید. مدل‌های مختلف از نظر دوام متفاوت هستند، بنابراین ممکن است بخواهید یک کیف برای محافظت بیشتر در برابر حوادث خریداری کنید.

 

بهترین مدل های آیفون و اپل برای دانش آموزان

آیفون‌های Apple تلفن‌های همراه عالی برای دانش‌آموزان هستند. آنها دارای بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد و مفید هستند. از نظارت بر زمان صفحه نمایش گرفته تا تماس با دوستان در FaceTime برای یک جلسه مطالعه، این تلفن‌های هوشمند مزایای زیادی برای کسانی که در مدرسه هستند دارند. انتخاب های ما را برای بهترین آیفون برای دانش آموزان بررسی کنید:

 

آیفون SE (نسل سوم)

Apple iPhone SE (نسل سوم) یک انتخاب عالی برای دانش آموزان جوان است. این گوشی هوشمند دارای ویژگی های اساسی مانند دوربین تک لنز واید، یک دوربین FaceTime HD و 15 ساعت پخش ویدئو است.

SE با صفحه نمایش 4.7 اینچی Retina HD یک گوشی با سایز مناسب است. عمر باتری این آیفون‌ها نسبت به سایر دستگاه‌ها کوتاه‌تر است، بنابراین برای دانش‌آموزانی که نیازی به کار با تلفن خود در طول روز ندارند، بهترین عملکرد را دارند.

آیفون 13 پرو

Apple iPhone 13 Pro یکی از بهترین تلفن‌ها برای دانش آموزانی است که قصد دارند از دستگاه خود برای فعالیت‌های مختلف مربوط به مدرسه استفاده کنند. این مدل ها دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی Super Retina XDR و عمر باتری قابل توجه با حداکثر 22 ساعت پخش ویدیو هستند.

Galaxy S22+

Samsung Galaxy S22+ یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی برای دانشجویانی است که به دنبال دستگاه جدیدتر با ویژگی‌های عالی هستند. می توانید بین 128 گیگابایت و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی تصمیم بگیرید و از سه دوربین پشتی چشمگیر، از جمله لنزهای زیر لذت ببرید:

  • 50 مگاپیکسل عریض
  • 12 مگاپیکسل فوق عریض
  • 10 مگاپیکسل Tele 2x Optical

دانش آموزان می‌توانند از S22+ سود زیادی ببرند. صفحه نمایش این مدل بزرگتر از هر آیفونی با صفحه نمایش 6.6 اینچی است که می‌تواند هنگام مطالعه آنلاین یا خواندن کتاب الکترونیکی مفید باشد. این دستگاه‌ها با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی خود به راحتی می‌توانند در طول روز مدرسه دوام بیاورند.

نمونه‌های مشابه با این تلفن‌های هوشمند برای دانش آموزان بسیار زیاد است. با توجه به نیاز و امکانات مورد نظر خود انتخاب کنید و مدل مناسب خود را سفارش دهید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)