خانهاخبار
نوکیا C12 پلاس با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی رونمایی شد

نوکیا C12 پلاس با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی رونمایی شد

میان‌رده جدید نوکیا از نمایشگر ۶٫۳ اینچی و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.
۱۴۰۲/۱/۱۳

شرکت HMD Gobal در ماه ژانویه سال جاری میلادی از میان‌رده خود موسوم به نوکیا C12 رونمایی کرد و سپس نسخه پرو این گوشی در ماه مارس معرفی شد. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، سومین عضو سری C12 رونمایی شده است که نوکیا C12 پلاس نام دارد. 

به طور کلی،‌ نوکیا C12 پلاس در واقع همان نوکیا C12 است که از باتری حجیم‌تری بهره می‌برد. در این راستا، گوشی جدید نوکیا به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است در حالی که نوکیا C12 از باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است. از آن سو، نوکیا C12 پلاس نیز نسخه‌ای از نوکیا C12 پرو محسوب می‌شود که در کانفیگ متفاوتی عرضه خواهد شد. 

image

طبق اعلام رسمی،‌ نوکیا C12 پلاس در یک کانفیگ حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. البته به لطف وجود درگاه کارت حافظه microSD، حافظه داخلی این گوشی تا ۲۵۶ گیگابایت قابل افزایش خواهد بود. برای مقایسه، نوکیا C12 پرو در دو کانفیگ رم ۲ گیگابایتی / حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و رم ۳ گیگابایتی / حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی به فروش می‌رسد. 

نوکیا C12 پلاس با یک تراشه هشت هسته‌ای ناشناس Unisoc در وبسایت هندی این برند ثبت شده است که چهار هسته آن از سرعت کلاک حداکثری ۱٫۶ گیگاهرتزی برخوردار است. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد گوشی جدید نوکیا از همان سخت‌افزار به کار رفته در مدل‌های استاندارد و پرو بهره می‌برد. 

شایان ذکر است که نوکیا C12 پلاس از نمایشگر ۶٫۳ اینچی با رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس برخوردار است. این نمایشگر همچنین میزبان دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است که در ناچ قطره‌ای جای گرفته است. در پنل پشتی گوشی نوکیا دوربین ۸ مگاپیکسلی جای گرفته است. از دیگر مشخصات فنی نوکیا C12 پلاس می‌توان جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، درگاه microUSB و اندروید ۱۲ نسخه Go را نام برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که نوکیا C12 پلاس در کانفیگ رم ۲ گیگابایتی و حافظه ۳۲ گیگابایتی با برچسب قیمتی ۱۰۰ دلاری روانه بازار هند خواهد شد. انتظار می‌رود برند HMD Global در آینده جزئیات عرضه جهانی این محصول را در اختیار کاربران قرار دهد 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)