خانهاخبار
طراحی گوشی اوپو رینو ۱۰ پرو فاش شد

طراحی گوشی اوپو رینو ۱۰ پرو فاش شد

در امروز یکی از افشاگران شماتیکی را منتشر کرده که به عقیده بسیاری، طراحی گوشی اوپو رینو ۱۰ پرو را نشان می‌دهد.
۱۴۰۲/۱/۸

در ماه دسامبر سال ۲۰۲۲، «Digital Chat Station» که یکی از افشاگران فعال در زمینه گوشی‌های هوشمند چینی است؛ شماتیکی را از گوشی اوپو رینو ۱۰ پرو پلاس منتشر کرده و کاربران و رسانه‌ها را با طراحی این محصول آشنا کرد. اکنون نیز این افشاگر شماتیک جدیدی را فاش کرده که به عقیده بسیاری، طراحی گوشی اوپو رینو ۱۰ پرو را نشان می‌دهد.

image

اوپو رینو ۹

با توجه به اینکه این دو گوشی به یک سری تعلق دارند؛ طراحی آنها با یکدیگر تفاوت چندانی نداشته و تنها باید گفت که دوربین پریسکوپی در اوپو رینو ۱۰ پرو وجود نداشته و به جای آن، یک دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال ۲ برابر قرار گرفته است.

اوپو رینو ۱۰ پرو که شماره مدل PHW110 را دارد؛ احتمالا با چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ روانه بازار شده و در سوی دیگر، نسخه پرو پلاس با شماره مدل PHU110 عرضه شده و از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول استفاده می‌کند.

به گفته «Digital Chat Station»، این دو گوشی دارای نمایشگر‌های خمیده هستند که البته، مشخصات آنها با یکدیگر تفاوت‌هایی دارد. اوپو رینو ۱۰ پرو نمایشگری ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۱۲ را به همراه داشته و برادر بزرگ‌تر آن یعنی نسخه پرو پلاس نیز دارای نمایشگری ۶.۷۴ اینچی با رزولوشن ۱۲۴۰×۲۷۷۲ خواهد بود.

image

سمت راست: اوپو رینو ۱۰ پرو پلاس / سمت چپ: اوپو رینو ۱۰ پرو

با استناد به شایعات پیشین، اوپو رینو ۱۰ پرو دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بوده و در سوی دیگر، نسخه پرو پلاس از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX890 و یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کند. چندی پیش، شاهد انتشار شایعه‌ای مبنی بر عرضه سری رینو ۱۰ در ماه فوریه و کشور هند نیز بودیم که با پایان ماه فوریه و حتی مارس، نادرست از آب در آمد.

درباره شماتیک‌های منتشر شده از سری اوپو رینو ۱۰ و مشخصات فنی فاش شده این گوشی‌ها چه فکر می‌کنید؟ آیا در انتظار عرضه محصولات جدید اوپو هستید یا برند‌های دیگری را به آن ترجیح می‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ali

۱۴۰۲/۱/۹
برند بسیار عالی و با کیفیت هست فقط مشکلی که هست اول وارد کننده ها میلی برای بازاریابی و فروش این برند ندارند و دوم خود شرکت سازنده است که تکلیف آپدیت ویرایش سیستم عامل و همچنین امنیتی را مشخص نکرده تا جند سال پشتیبانی میکنه والا واقعا برند عالی هست و شرکت مادر ریلمی و اوپو و وانپلاس یکی هست (اگر اشتباه نکنم )