خانهاخبار
رندرهای جدید وان پلاس نورد CE 3 لایت طراحی این گوشی را در همه زوایا نشان می‌دهد

رندرهای جدید وان پلاس نورد CE 3 لایت طراحی این گوشی را در همه زوایا نشان می‌دهد

افشاگری شناخته‌شده به تازگی بخشی از مشخصات فنی و برچسب قیمتی بازارهای اروپایی میان‌رده وان پلاس را فاش ساخته است.
۱۴۰۲/۱/۹

وان پلاس اخیرا اعلام کرد که گوشی میان‌رده جدید این برند موسوم به وان پلاس نورد CE 3 لایت در تاریخ ۴ آوریل مصادف با ۱۵ فروردین برای بازارهای جهانی رونمایی خواهد شد. به همراه این گوشی، هدفون وان پلاس نورد بادز ۲ نیز معرفی خواهد شد. در این راستا، چند وقت پیش برچسب قیمتی وان پلاس نورد CE 3 لایت برای بازار هند فاش شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، امروز جزئیات مربوط به برچسب قیمتی این گوشی برای بازار اروپایی لو رفت. به علاوه، در این گزارش رندرهای جدیدی از میان‌رده وان پلاس قرار داده شده است که طراحی این گوشی را نشان می‌دهند. 

طبق این گزارش که توسط افشاگری شناخته‌شده به نام SnoopyTech به اشتراک گذاشته شده است، وان پلاس نورد CE 3 لایت با قیمت ۳۲۹ یورویی روانه بازارهای اروپایی خواهد شد. با این برچسب قیمتی،‌ میان‌رده وان پلاس به یکی از محصولات مقرون به صرفه بازار بدل می‌شود که از مشخصات فنی قدرتمند بهره می‌برد. 

image

رندرهای فاش شده از وان پلاس نورد CE 3 لایت نشان می‌دهند که این گوشی از نمایشگر تخت بهره خواهد برد در حالی که پنل پشتی مقداری خمیدگی دارد. با این طراحی، در دست گرفتن گوشی جدید وان پلاس به احتمال زیاد راحت خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد وان پلاس نورد CE 3 لایت در دو رنگ لیمویی و خاکستری تیره در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در سمت راست بدنه این گوشی کلید فیزیکی پارو و کلیدهای کنترل حجم صدا قرار گرفته است. از آن سو، بخش پایین این دستگاه میزبان درگاه USB-C،‌ جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و دریچه اسپیکر خواهد بود. 

همانطور که در تصاویر مشخص است،‌دوربین‌های وان پلاس نورد CE 3 لایت در دو حلقه مجزا جای گرفته‌اند. در این راستا، حلقه بالایی احتمالا شامل سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود در حالی که حلقه پایینی از دو سنسور تشخیص عمق و ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در ناچ حفره نمایشگر جای گرفته است. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که قلب تپنده وان پلاس نورد CE 3 لایت تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ خواهد بود که با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی قابل افزایش ۱۲۸ گیگابایتی همراه خواهد شد. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین با اندروید ۱۳ برپایه OxygenOS 13.1 عرضه خواهد شد. شایعات اذعان داشته‌اند که وان پلاس نورد CE 3 لایت دو بروزرسانی اصلی سیستم عامل را دریافت خواهد کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)