خانهاخبار
مشخصات فنی وان پلاس نورد CE 3 لایت فاش شد

مشخصات فنی وان پلاس نورد CE 3 لایت فاش شد

میان‌رده جدید وان پلاس در تاریخ ۱۵ فروردین معرفی خواهد شد.
۱۴۰۲/۱/۶

برند چینی وان پلاس اخیرا اعلام کرد که جدیدترین محصولات این شرکت شامل گوشی وان پلاس نورد CE 3 لایت و هدفون وان پلاس نورد بادز ۲ در تاریخ ۴ آوریل مصادف با ۱۵ فروردین برای بازار هند معرفی خواهد شد. تا به امروز، رندری از گوشی وان پلاس نورد CE 3 لایت در رنگ لیمویی سبز در دسترس کاربران قرار گرفته است که طراحی آن را نشان می‌دهد. حالا امروز نیز گزارشی غیر رسمی به تشریح بخشی از مشخصات فنی میان‌رده جدید وان پلاس پرداخته است. 

طبق این گزارش، گوشی وان پلاس نورد CE 3 لایت از نمایشگر ال‌سی‌دی ۶٫۷ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. قلب تپنده این گوشی میان‌رده تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ با پشتیبانی از شبکه 5G است که همراه با حافظه رم ۸ گیگابایتی LPDDR4x و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی UFS 2.2 به پردازش اطلاعات می‌پردازد. به لطف درگاه کارت حافظه microSD، حافظه داخلی این دستگاه به راحتی قابل افزایش خواهد بود. 

image

انرژی موردنیاز وان پلاس نورد CE 3 لایت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. پنل پشتی این گوشی به احتمال زیاد میزبان دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود که با دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق تصاویر را ثبت می‌کند. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. 

شایان ذکر است که وان پلاس نورد CE 3 لایت از وای‌فای ac،‌ بلوتوث نسخه ۵٫۱،‌ NFC و قابلیت دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد. مطابق انتظار، این گوشی با اندروید ۱۳ روانه بازار خواهد شد. وان پلاس نورد CE 3 لایت همچنین از ابعاد برابر با ۱۶۵٫۵ در ۷۶ در ۸٫۳ میلی‌متر بهره می‌برد و وزنی معادل با ۱۹۵ گرم خواهد داشت. 

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز جزئیات عرضه و برچسب قیمتی وان پلاس نورد CE 3 لایت مشخص نشده است ولی با توجه به رده کاربری این گوشی می‌توان انتظار داشت که این میان‌رده مقرون به صرفه وان پلاس با قیمت جذابی روانه بازار شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)