خانهاخبار
جزئیات تازه‌ای از سیستم دوربین و حجم باتری اوپو فایند N3 فاش شده است

جزئیات تازه‌ای از سیستم دوربین و حجم باتری اوپو فایند N3 فاش شده است

افشاگری برجسته به تازگی بخشی از مشخصات فنی نسل جدید گوشی تاشو اوپو را فاش ساخته است.
۱۴۰۲/۱/۶

افشاگر شناخته‌شده چینی به نام Digital Chat Station در جدیدترین گزارش خود اطلاعات تازه‌ای پیرامون سیستم دوربین و حجم باتری گوشی تاشو نسل بعدی اوپو یعنی اوپو فایند N3 به اشتراک گذاشته است. دو ماه پیش، این افشاگر ادعا کرد که اوپو فایند N3 با شناسه مدل PHN110 روانه بازار خواهد شد و به دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. حالا اما این گزارش جدید اطلاعات دیگری از سیستم دوربین گوشی تاشو اوپو را فاش کرده است. 

طبق گفته‌های Digital Chat Station، هر سه دوربین اوپو فایند N3 از سنسور IMX890‌ سونی بهره خواهند برد. این سنسور برای دوربین‌های فوق عریض و تله‌فوتو پرچمدار این برند چینی یعنی اوپو فایند X6 پرو به کار رفته است. مطابق انتظار، اوپو فایند N3 با پردازشگر هوش مصنوعی MariSilicon X و بهینه‌سازی دوربین هسل‌بلاد همراه خواهد بود. 

image

اوپو فایند N2

دوربین سلفی اوپو فایند N3 نیز از سنسور OmniVision OV32C برخوردار خواهد بود و به مانند نسل قبلی این دستگاه موسوم به اوپو فایند N2 از رزولوشن ۳۲ مگاپیکسلی پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، نسل بعدی گوشی تاشو اوپو از باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد که در مقایسه با باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپر ساعتی اوپو فایند N2 حدود ۲۸۰ میلی‌آمپر ساعت افزایش خواهد داشت. 

در نهایت باید اشاره کرد که اوپو فایند N3 به سنسور اثر انگشت کنار بدنه مجهز خواهد بود و نمایشگر داخلی آن نیز از فناوری LTPO با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. در حال حاضر،‌ شایعات مختلف اذعان داشته‌اند که اوپو فایند N3 در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو معرفی و عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)