خانهمقاله‌ها
چگونه ChatGPT را روی اپل واچ خود داشته باشیم؟

چگونه ChatGPT را روی اپل واچ خود داشته باشیم؟

یک اپلیکیشن کاربردی برای اپل واچ، ربات چت بسیار پیشرفته ChatGPT را برای اپل واچ شما مهیا می‌کند تا بهترین جواب را برای هر سوالی که دارید دریافت کنید.
۱۴۰۱/۱۲/۲۷

ربات چت ChatGPT به سرعت در حال درنوردیدن صنعت فن‌آوری است و هر روز که می‌گذرد بیشتر همه‌گیر می‌شود، بنابراین شاید شما هم آن را بر روی اپل واچ خود لازم داشته باشید. به لطف اپلیکیشن جدید برای اپل واچ به نام «Petey» همه را می‌توانید از روی مچ دست خود سوال کنید.

image

 

اگر اطلاعاتی در مورد ChatGPT ندارید، این ربات یک مدل زبانی پیشرفته است که ورودی‌های زبان طبیعی را درک می‌کند و پاسخی شبیه به انسان برای آنها ایجاد می‌کند. این ربات چت بر روی مجموعه بزرگی از متون که در اینترنت جمع شده است، آموزش داده شده، بنابراین می‌تواند به طیف گسترده‌ای از سوالات پاسخ دهد و پاسخ‌های منسجمی به انواع مختلف درخواست‌ها بدهد.

کاری که برنامه Petey انجام می‌دهد، این است که به شما امکان می دهد با تایپ کردن سوالات در اپل واچ یا استفاده از ورودی صدا به متن، ربات چت OpenAI را جستجو کنید. علاوه بر این، این یک تجربه مکالمه است، بناربراین می‌توانید به تعامل با این ربات چت در چارچوب پرسش‌هایی که پیش‌تر روی آن گذاشته‌اید، ادامه دهید.

برنامه Petey دارای یک آیکون روی واچ فیس است که دسترسی به آن را بدون نیاز به پیمایش برنامه‌های خود برای باز کردن برنامه مور نظر، بسیار آسان می‌کند. این باعث می‌شود که جایگزینی مفید برای پرسیدن سوالات از سیری داشته باشد، که از هر ۱۰ بار ۹ مورد از آن شامل یک سری نتایج وب می‌شود که به هر حال به آیفون شما ارسال می‌شوند و اصلا هم مفید نیستند.

image

 

اگر سوالی دارید، تنها چیزی که باید در دست داشته باشد یک اپل واچ روی دست شماست تا Petey بتواند پاسخی کاملا منطقی برای سوال شما ارائه دهد و این پاسخ‌ها اغلب بسیار چشمگیرتر از هر دستیار دیجیتالی است که تاکنون دیده‌اید. حتی می‌توانید پاسخ‌ها را با استفاده از تبدیل متن به گفتار، با صدای بلند گوش دهید و البته می‌توانید نتیجه تعامل خود را از طریق متن، ایمیل یا رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن Petey که پیش‌تر «watchGPT» نامیده می شد و به دلیل مشکلات علامت تجاری حذف شد، توسط «Hidde van de Ploeg» توسعه یافته و در حال حاضر قیمتی ۴٫۹۹ دلاری دارد و در فروشگاه اپل واچ موجود است. این برنامه به watchOS 9 نیاز دارد، بنابراین روی اپل واچ سری ۴ و مدل‌های جدیدتر نصب می‌شود و در حال حاضر از ۱۴ زبان مختلف پشتیبانی می‌کند که به مرور زمان تعداد این زبان‌ها اضافه هم خواهد شد.

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)