خانهاخبار
ماکت‌های سه بعدی سری آیفون ۱۵ به خوبی نشان می‌دهند که این مدل‌ها به چه شکل خواهد بود

ماکت‌های سه بعدی سری آیفون ۱۵ به خوبی نشان می‌دهند که این مدل‌ها به چه شکل خواهد بود

بدنه تمامی مدل‌های سری آیفون ۱۵ به جز یک مدل، در قاب‌های آیفون ۱۴ ناسازگار هستند، موضوعی که خبر از تغییر اندازه در این سری می‌دهد.
۱۴۰۱/۱۲/۲۳

وب سایت ژاپنی Mac Otakara، تصاویری را به اشتراک گذاشته که در آن ماکت‌های آیفون ۱۵ با چاپ سه بعدی با اندازه دقیق با قاب‌های آیفون ۱۴ مقایسه شده‌اند و به نظر می‌رسد تغییراتی که اپل در ابعاد سری آیفون‌های پرچم‌دار بعدی خود انجام داده است، به این معناست که در اکثر موارد آنها با قاب‌های ساخته برای سری آیفون ۱۴ مناسب نیستند.

image

 

در این تصاویر نسخه‌های پرینت سه بعدی آیفون ۱۵، ۱۵ پلاس، آيفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس نشان داده شده است که ظاهرا بر اساس شماتیک‌های دقیق ساخته شده‌اند. ماکت‌های سری پرو دارای لبه‌های خمیده، حاشیه‌های باریکتر و ماژول دوربین کمی بزرگتر نسبت به نسل قبل است که مطابق با شایعات طراحی شده است. همچنین در هر چهار مدل شاهد این هستیم که پورت USB-C جایگزین درگاه لایتنینگ شده است.

با فرض دقیق بودن این ماکت‌های سه بعدی که امروز منتشر شده‌اند، به نظر می‌آید تست‌های وب سایت منتشر کننده تایید می‌کند که تغییرات کوچکی در ابعاد شاسی این گوشی‌های جدید رخ خواهد داد، زیرا با قاب‌های آیفون ۱۴ پرو ناسازگار هستند، البته باید این نکته را هم اضافه کرد که ماکت آیفون۱۵پلاس با قاب‌های آیفون ۱۴ پلاس هممخوانی دارد و باید آن را استثنا قائل شد.

image

 

اپل پس از آنکه امسال داینامیک آیلند را به سری پرو اختصاص داد، امسال این ویژگی را به هر چهار مدل آیفون ۱۵ اضافه خواهد کرد. این بدان معنا است که اپل ناچ قدیمی آیفون را که از زمان آیفون X برای گوشی‌های پرچم‌دارش استفاده کرده بود، به طور کلی حذف خواهد کرد.

شایعات حاکی از آن است که مدل‌های آيفون ۱۵ پرو دارای حاشیه‌های نازکتر و منحنی‌تری نسبت به مدل‌های آیفون ۱۴ پرو خواهند بود. این منحنی‌های عمیق‌تر به مدل‌های پرو محدود می‌شوند و مدل‌های استاندارد آيفون ۱۵ شبیه به مدل‌های آيفون ۱۴ با لبه‌های صاف، بدنه آلومینیومی و جلو و پشت شیشه‌ای عرضه خواهند شد.

انتظار می‌رود که سری آیفون ۱۵ پرو دارای شیشه‌های جلوی خمیده‌تری باشد که بهتر در قاب دیده می‌شوند و اپل از بدنه تیتانیومی به جای فولاد ضد زنگ و دکمه‌های پاور و تنظیم صدای لمسی و غیرمکانیکی در این مدل‌ها استفاده کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)