خانهاخبار
تصویر واقعی اوپو فایند X6 پرو ماژول دوربین دایره‌ای شکل آن را نشان می‌دهد

تصویر واقعی اوپو فایند X6 پرو ماژول دوربین دایره‌ای شکل آن را نشان می‌دهد

امروز تصویری واقعی از پرچمدار جدید اوپو فاش شده است که طراحی دوربین آن را به نمایش می‌گذارد.
۱۴۰۱/۱۲/۲۱

همانطور که شایعات اذعان داشته‌اند،‌ اوپو در طی ماه جاری میلادی از نسل جدید سری پرچمدار خود موسوم به سری اوپو فایند X6‌ رونمایی خواهد کرد که شامل دو مدل اوپو فایند X6 و فایند X6‌ پرو می‌شود. اولین رندرهای اوپو فایند X6 پرو در ماه ژانویه سال جاری میلادی فاش شد که این پرچمدار را در دو رنگ سبز و سفید نشان می‌داد. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، نسخه سبز رنگ اوپو فایند X6 پرو در تصویری واقعی دیده شده است که ماژول دوربین دایره‌ای‌ شکل و دوربین‌ سه‌گانه آن را به نمایش گذاشته است. 

image

طبق این تصویر، اوپو فایند X6 در پنل پشتی خود میزبان ماژول دوربین دایره‌ای‌ شکل خواهد بود که با طراحی دو رنگ همراه است. در این راستا، بخش بالایی ماژول دوربین این پرچمدار احتمالا از شیشه ساخته شده است و جلای براق دارد. به علاوه، در این بخش شاهد دو دوربین و فلش LED نیز هستیم. در قسمت پایین نیز یک دوربین قرار گرفته است و عبارت Powered by MariSilion حک شده است. 

شایان ذکر است سری اوپو فایند X6 ماه جاری برای بازار چین معرفی خواهد شد ولی هنوز جزئیات عرضه این سری پرچمدار برای بازارهای جهانی نامشخص است. در این رابطه، افشاگری برجسته به نام Ice Universe ادعا کرده است اوپو فایند X6 پرو تنها به بازار چین محدود خواهد شد. برای مقایسه،‌ اوپو فایند X5 پرو سال گذشته میلادی برای برخی از بازارهای بین‌المللی عرضه شد. 

رندرهای اوپو فایند X6 پرو 

به لطف شایعات قبلی می‌دانیم که اوپو فایند X6 پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد بود که انرژی موردنیاز آن توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ واتی باسیم و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی تامین خواهد شد. این پرچمدار همچنین از دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که شامل سنسور ۱ اینچی IMX989 سونی می‌شود. پنل جلویی اوپو فایند X6 پرو میزبان نمایشگر۶٫۸۲ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. 

در خبری مشابه،‌ اوپو فایند X6 با تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ در لیست گیک‌بنچ ثبت شده است که با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و اندروید ۱۳ همراه شده است. در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای،‌ نسخه استاندارد سری اوپو فایند X6 موفق به کسب امتیازهای ۱۸۰۶ و ۴۷۰۵ شده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)