خانهاخبار
شیائومی ردمی K60 الترا به همراه چیپست دیمنسیتی ۹۲۰۰ عرضه خواهد شد

شیائومی ردمی K60 الترا به همراه چیپست دیمنسیتی ۹۲۰۰ عرضه خواهد شد

به تازگی شاهد افشای برخی از مشخصات گوشی جدید شیائومی ردمی K60 الترا هستیم.
۱۴۰۱/۱۲/۱۶

در تابستان سال ۲۰۲۲، شاهد عرضه گوشی ردمی K50 الترا توسط این زیر مجموعه برند شیائومی بودیم و اکنون نیز به نظر رسیده که همین روند، برای نسل بعدی آن یعنی ردمی K60 الترا نیز تکرار خواهد شد. این گوشی قرار است تا در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ عرضه شده و دارای چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ باشد. به جز پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی، بقیه مشخصات این گوشی چندان جذاب نبوده و باید گفت که نام «الترا» برای این محصول را توجیه نمی‌کنند.

image

 

نسل پیشین این محصول یعنی ردمی K50 الترا، دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ هرتزی بود. همانطور که می‌بینید؛ با در نظر گرفتن مشخصات نسل پیشین، این گوشی یک آپگرید چندان جدی محسوب نمی‌شود. ردمی K60 الترا قرار است تا به همراه نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع اولد با رزولوشن ۱۲۲۰×۲۷۱۲ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی در دسترس کاربران قرار گیرد.

با توجه به اینکه هنوز زمان زیادی تا سه ماهه سوم ۲۰۲۳ باقی مانده است؛ به نظر می‌رسد که فعلا باید برای سایر محصولات برند ردمی صبر کنیم. یکی از گوشی‌های این شرکت که به زودی عرضه خواهد شد؛ ردمی نوت ۱۲ توربو نام داشته و دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون ۷ نسل دوم و یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی است.

image

 

درباره مشخصات ردمی K60 الترا چه فکر می‌کنید؟ آیا انتظارات بیشتری را از این محصول داشتید یا با سرعت شارژ پایین‌تر و چیپست مدیاتک این گوشی مشکل خاصی ندارید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)