خانهاخبار
اوپو پد ۲ با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در گیک‌بنچ لیست شد

اوپو پد ۲ با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در گیک‌بنچ لیست شد

نسل جدید تبلت اوپو احتمالا با سری پرچمدار اوپو فایند X6 معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۱۲/۱۶

اولین تبلت برند اوپو موسوم به اوپو پد اوایل سال میلادی گذشته به طور رسمی معرفی و عرضه شد. نسخه مقرون به صرفه این تبلت که اوپو پد ایر نام دارد به سرعت پس از آن رونمایی شد. حالا اما به نظر می‌رسد این برند چینی قصد دارد نسل دوم تبلت خود را روانه بازار کند که احتمالا به نام اوپو پد ۲ شناخته می‌شود. این تبلت تا به امروز در گواهی‌های مختلفی دیده شده است و حالا امروز نیز اوپو پد ۲ در لیست پایگاه اطلاعاتی بنچمارک گیک‌بنچ ۶ ثبت شد. 

image

قبلا گزارشی ادعا کرده بود که اوپو پد ۲ به تراشه دایمنسیتی مجهز خواهد بود ولی حالا با توجه به اطلاعات قرار گرفته در گیک‌بنچ به نظر می‌رسد تبلت جدید اوپو با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه خواهد شد. به علاوه، اوپو پد ۲ با شناسه مدل OPD2201 در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شده است. سخت‌افزار اوپو پد ۲ از هسته اصلی با فرکانس ۲٫۴۸ گیگاهرتزی، هسته میانی ۲٫۴۲ گیگاهرتزی و هسته‌های کم مصرف ۱٫۸ گیگاهرتزی بهره می‌برد. نسل اول اوپو پد و اوپو پد ایر ب ترتیب به تراشه‌های اسنپدراگون ۸۷۰ و ۶۸۰ مجهز هستند. 

از لحاظ عملکرد پردازشی، اوپو پد ۲ در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب موفق به کسب امتیازهای ۱۱۶۰ و ۳۱۸۶ شده است. نسخه تبلت قرار گرفته در این بنچمارک از حافظه رم ۸ گیگابایتی بهره می‌برد ولی انتظار می‌رود اوپو پد ۲ در کانفیگ‌های حافظه رم بیشتری روانه بازار شود. تبلت اوپو همچنین از اندروید ۱۳ پشتیبانی خواهد کرد. 

image

اوپو پد ایر

شایان ذکر است قبلا در لیست 3C اشاره شده بود اوپو پد ۲ از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد که در مقایسه با نسل قبلی حدود دو برابر بیشتر شده است. در حالی که هنوز حجم باتری تبلت اوپو پد ۲ مشخص نشده است، برخی از شایعات اذعان داشته‌اند که این تبلت به باتری ۹۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. به علاوه، این تبلت از بلوتوث نسخه ۵٫۳ پشتیبانی خواهد کرد. 

در نهایت باید اشاره کرد که براساس شایعات پیشین، اوپو پد ۲ از نمایشگر ۱۱٫۶ اینچی LCD با رزلوشن تصویر ۲۸۰۰ در ۲۰۰۰ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی بهره خواهد برد. انتظار می‌رود نسل جدید تبلت اوپو همراه با سری پرچمدار اوپو فایند X6 معرفی شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)