خانهاخبار
مشخصات سخت افزاری وان پلاس نورد CE 3 مجددا فاش شدند

مشخصات سخت افزاری وان پلاس نورد CE 3 مجددا فاش شدند

در امروز شاهد افشای مجدد مشخصات سخت افزاری گوشی وان پلاس نورد CE 3 هستیم که به ادعای یک افشاگر متفاوت، از چیپست اسنپدراگون 782G استفاده خواهد کرد.
۱۴۰۱/۱۲/۱۲

به تازگی، شاهد انتشار شایعات ضد و نقیضی درباره گوشی‌های میان رده جدید شرکت وان پلاس هستیم. در ماه ژانویه، اسکرین شاتی مربوط به گوشی وان پلاس نورد CE 3 فاش شد که برخی از مشخصات این محصول را نشان می‌داد؛ اما اخیرا، گزارش تازه‌ای در مورد این گوشی منتشر شده که خبر از مشخصات سخت افزاری متفاوتی می‌دهد.

image

 

به ادعای «MySmartPrice» که این اطلاعات را فاش کرده است؛ وان پلاس نورد CE 3 دارای نمایشگری ۶.۷۲ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بوده که بر خلاف ادعا‌های پیشین، احتمالا از نوع امولد است. این افشاگر همچنین گفته که میان رده جدید وان پلاس، از چیپست کوالکام اسنپدراگون 782G استفاده کرده و بر خلاف شایعات پیشین، خبری از چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ در آن نیست. این گوشی در دو نسخه با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد.

این افشاگر می‌گوید که وان پلاس برای دوربین اصلی این گوشی، از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX890 استفاده کرده و وان پلاس نورد CE 3 فاقد دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود. این دوربین توسط یک دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. در سوی دیگر، دوربین سلفی گوشی قرار است تا ۱۶ مگاپیکسلی باشد. این محصول دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری بوده که پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی در آن به چشم می‌خورد.

image

 

در ماه گذشته، مشخصات برادر بزرگ‌تر این گوشی یا همان وان پلاس نورد ۳ نیز فاش شدند. به ادعای افشاگران، این گوشی از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ استفاده کرده و نمایشگر ۶.۷۲ اینچی از نوع امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را به همراه دارد. سیستم دوربین وان پلاس نورد ۳ نیز سه گانه بوده و شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین کمکی ۸ و ۲ مگاپیکسلی می‌شود. باتری این محصول، ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر را داشته و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

همانطور که از مشخصات سری نورد ۳ پیداست؛ تفاوت اصلی این دو گوشی در بخش چیپست است. وان پلاس همچنین قصد عرضه گوشی دیگری با نام وان پلاس ایس 2V را نیز داشته که از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ استفاده می‌کند؛ البته، هنوز مشخص نشده که آیا با نسخه‌ای ری‌برند شده از وان پلاس نورد ۳ روبرو هستیم و یا این دو گوشی با یکدیگر تفاوت دارند.

 

انتظارها بر این بوده که وان پلاس نورد 3 و نورد CE 3، در ماه جولای و احتمالا در کنار یکدیگر معرفی خواهد شد. در سوی دیگر، رونمایی از گوشی وان پلاس ایس 2V کمی زودتر انجام شده و این محصول در روز ۷ مارس (۱۶ اسفند) معرفی می‌شود.

درباره مشخصات فاش شده از گوشی میان رده جدید وان پلاس چه فکر می‌کنید؟ آیا به عقیده شما، وان پلاس نورد CE 3 ارزش خرید را دارد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)