خانهاخبار
جزئیات فنی وان پلاس Ace 2V رسما اعلام شد

جزئیات فنی وان پلاس Ace 2V رسما اعلام شد

نسخه دایمنسیتی وان پلاس Ace 2 از نمایشگر ۱۰ بیتی و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۱۲/۱۱

همانطور که می‌دانیم، میان‌رده جدید برند وان پلاس موسوم به وان پلاس Ace 2V قرار است در تاریخ ۷ مارس مصادف با ۱۶ اسفند برای بازار چین معرفی شود. این گوشی جدید در واقع نسخه تراشه دایمنسیتی گوشی وان پلاس Ace 2 است که چندی پیش معرفی شد. در حالی که دیروز به طور رسمی اعلام شد که وان پلاس Ace 2V به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ مجهز خواهد بود، حالا امروز برند وان پلاس دیگر جزئیات فنی این گوشی شامل نمایشگر و حافظه را در اختیار کاربران قرار داده است. 

طبق اعلام رسمی، وان پلاس Ace 2V از نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی امولد ده بیتی با رزولوشن تصویر ۲۷۷۲ در ۱۲۴۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. این نمایشگر همچنین قادر است به روشنایی ۱۴۵۰ نیتی دست پیدا کند. نکته برجسته وان پلاس Ace 2V حاشیه نمایشگر بسیار باریک است که ظاهری جذاب به آن بخشیده است. وزن این میان‌رده نیز به دلیل نبود قاب پلاسیتکی دور حاشیه نمایشگر کاهش داشته است. 

وان پلاس ادعا کرده است که گوشی‌های هم قیمت با وان پلاس Ace 2V از تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ و حافظه رم LPDDR5 بهره می‌برند در حالی که این گوشی میان‌رده به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ مجهز است و با حافظه رم سریع‌تر LPDDR5X همراه است. به علاوه، وان پلاس Ace 2V در دو کانفنیگ حافظه رم ۱۲ گیگابایتی / حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی / حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. پنل پشتی این گوشی نیز از جنس سرامیک خواهد بود که به نوعی یادآور گوشی‌های وان پلاس ۱۱ و وان پلاس Ace 2 است. 

image

در نهایت باید اشاره کرد شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که وان پلاس Ace 2V به جای دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و شارژ ۱۰۰ واتی نسخه اسنپدراگون به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و شارژ ۸۰ واتی مجهز خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)