خانهاخبار
تماشا کنید: وان پلاس ۱۱ نیز در تست مقاومت و خم شدن ضعیف است!

تماشا کنید: وان پلاس ۱۱ نیز در تست مقاومت و خم شدن ضعیف است!

وان پلاس ۱۱ نیز مثل نسل قبلی خودش و گوشی وان پلاس 10T در تست خم شدن JerryRigEverything شکست خورد...
۱۴۰۱/۱۲/۱۰

یکی از مشهورترین یوتوبرها در حوزه تکنولوژی، حساب کاربری JerryRigEverything است که کارش، تست مقاومت برای گوشی‌های مختلف و تازه بازار است. تست‌های او معمولا از آزمایش مقاومت نمایشگر سنسور اثرانگشت در برابر سطوح مختلف سختی آغاز می‌شود و بعد به ایجاد خط و خش در بخش‌های مختلف گوشی و مقاومت هر بخش می‌رسد. یک تست دیگر شامل آزمایش شعله مستقیم روی نمایشگر است و بعد از آن غول مرحله آخر، تست خم کردن گوشی است که انصافا خود Zack Nelson، مجری این کانال یوتوبی، دست‌های قدرتمندی هم برای به چالش کشیدن گوشی‌ها دارد.

این آزمایش خم کردن را می‌توانیم بگوییم بعد از رسوایی‌هایی که آیفون ۶ پلاس داشت باب شده است. در سال‌های اخیر تقریبا هر گوشی که زیر دست JerryRigEverything رسیده توانسته این تست را پشت سر بگذارد و در هر سال تعداد انگشت شماری بوده‌اند که توان تحمل در این تست را نداشته‌اند.

اما مورد عجیب وان پلاس این است که از پرچمدار پارسال یعنی وان پلاس ۱۰ پرو که به شکل فجیعی در این آزمایش از وسط نصف می‌شود، تقریبا پیشرفت زیادی نداشته است! گوشی بعدی این شرکت، وان پلاس ۱۰تی بود که آن هم دوباره در تست خم شدن بسیار ضعیف حاضر شد. هر دوی این گوشی‌ها هم معمولا از محل اتصال جزیره دوربین‌ها به بخش پشتی دچار ضعف بودند. حالا در وان پلاس ۱۱ انتظار می‌رفت که پس از یک سال این شرکت به فکر برطرف کردن این مشکل در ساختار گوشی‌هایش باشد اما گویا تلاش‌های وان پلاس چندان هم موفق نبوده.

حداقل می‌توان گفت بر خلاف پارسالی‌ها، میزان آسیب بسیار کمتر شده و تنها شیشه بخش پشتی می‌شکند و نمایشگر بدون آسیب باقی می‌ماند. اما همین مورد هم نباید به وجود بیاید و در تقریبا تمام رقیبان مستقیم این گوشی نیز چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. در هر صورت این ویدیو را در ادامه می‌توانید تماشا کنید. شما در مورد این موضوع چه فکر می‌کنید؟ آیا تست مقاومت در برابر خم شدن تاثیر زیادی در تصمیم شما برای انتخاب گوشی دارد؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)