خانهاخبار
عرضه اولین گوشی تاشو وان پلاس به صورت رسمی تایید شد

عرضه اولین گوشی تاشو وان پلاس به صورت رسمی تایید شد

وان پلاس امروز اعلام کرد گوشی تاشو این برند نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۱۲/۹

وان پلاس کار خود را با معرفی گوشی وان پلاس ۱۱ کانسپت در رویداد کنگره جهانی موبایل (MWC) سال ۲۰۲۳ آغاز کرد و حالا یک خبر هیجان‌انگیز دیگر را نیز منتشر کرد. پس از سال‌ها گزارش و شایعات غیر رسمی فراوان، وان پلاس رسما تایید کرد که اولین گوشی تاشو این برند در نیمه دوم سال جاری میلادی رونمایی و عرضه خواهد شد. 

image

وان پلاس در پنل گفتگویی که در طی رویداد MWC برگزار کرد اطلاعاتی جزئی پیرامون گوشی تاشو خود را در اختیار کاربران قرار داد. در این راست، این برند چینی رسما تایید کرد که گوشی تاشو وان پلاس در نیمه دوم سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد. قبل نیز وان پلاس به طور غیر مستقیم اشاره کرده بود این گوشی تاشو در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود گوشی تاشو وان پلاس در بازه زمانی ماه ژوئیه تا سپتامبر عرضه شود. به نظر می‌رسد وان پلاس قصد دارد گوشی تاشو خود را به عنوان رقیب سری گلکسی زد فولد روانه بازار کند چرا که زمان‌بندی رونمایی گوشی وان پلاس با زمان معرفی سری فولد سامسونگ مطابقت دارد. 

image

پنل گفتگوی وان پلاس در رویداد MWC

از نظر مشخصات فنی، وان پلاس تنها اعلام کرد که گوشی تاشو این برند تجربه کاربری روان و سریعی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. در این راستا، اولین گوشی تاشو وان پلاس احتمالا دستگاهی پرچمدار و بالارده خواهد بود که از جدیدترین تراشه کوالکام نیز بهره می‌برد. اخیرا یک افشاگر ادعا کرد این گوشی به نمایشگر بزرگ با رزولوشن تصویر 2K مجهز خواهد بود و از طراحی مشابه گلکسی زد فولد ۴ نیز برخوردار است. به علاوه، شایعه شده است که گوشی تاشو وان پلاس نسخه ری‌برند شده گوشی اوپو فایند N2 نیست و به احتمال زیاد یک گوشی مستقل خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)