خانهاخبار
زمان رونمایی و طراحی وان پلاس Ace 2V رسما اعلام شد

زمان رونمایی و طراحی وان پلاس Ace 2V رسما اعلام شد

نسخه جدید سری وان پلاس Ace احتمالا از تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۱۲/۹

وان پلاس اوایل ماه جاری میلادی از نسل جدید سری Ace خود موسوم به وان پلاس Ace 2‌ که از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک بهره می‌برد رونمایی کرد. به علاوه، وان پلاس اعلام کرد این برند چینی قصد دارد نسخه جدید وان پلاس Ace که به تراشه دایمنسیتی مجهز است را به زودی معرفی کند. طبق اعلام رسمی این برند چینی، نام این گوشی جدید وان پلاس Ace 2V خواهد بود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، زمان رونمایی و طراحی این گوشی رسما اعلام شد. 

طبق اعلام رسمی،‌ وان پلاس Ace 2V در تاریخ ۷ مارس سال جاری میلادی مصادف با ۱۶ اسفند در چین معرفی خواهد شد. همچنین در وبسایت رسمی وان پلاس ویدئویی از این گوشی هوشمند به اشتراک گذاشته شده است که طراحی آن را نشان می‌دهد. 

در حال حاضر، هیچکدام از جزئیات فنی وان پلاس Ace 2V مشخص نشده است ولی اخیرا این گوشی در لیست بنچمارک آنتوتو قرار گرفت و بخشی از مشخصات فنی آن فاش شد. براساس اطلاعات قرار گرفته در این بنچمارک، وان پلاس Ace 2V از تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ بهره خواهد برد که با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5X و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی UFS 3.1 همراه خواهد شد. نرم‌افزار این گوشی نیز احتمالا اندروید ۱۳ خواهد بود. به علاوه، وان پلاس Ace 2V احتمالا به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. 

image

وان پلاس Ace 2V

در نهایت باید اشاره کرد که شایعات قبلی اذعان داشته‌اند بخش زیادی از مشخصات فنی وان پلاس Ace 2V‌ مشابه نسخه اسنپدراگونی Ace 2‌ خواهد بود. البته وان پلاس Ace 2V از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و سرعت شارژ ۸۰ واتی بهره خواهد برد در حالی که وان پلاس Ace 2 از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و سرعت شارژ ۱۰۰ واتی بهره می‌برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)