خانهاخبار
پیشما، قیمت گذاری هوشمند و دقیق

پیشما، قیمت گذاری هوشمند و دقیق

این مقاله به بررسی ماهیت پیشما، کمپین فروش و ویژگی های متمایز کننده این استارتاپ میپردازد. پیشما یک استارتاپ فعال در حوزه تکنولوژی است که در بخش های خرید، فروش و تعمیر تلفن همراه فعالیت دارد. در این مقاله راه های ارتباط با پیشما و توضیحاتی درباره کمپین نیز ذکر شده است.
۱۴۰۱/۱۲/۸

یکی از مشکلات رایج در امر خرید و فروش گوشی دست دوم و یا سایر لوازم دیجیتال، قیمت گذاری های متفاوت و گاه ناعادلانه و همچنین حساس بودن روند بررسی گوشی یا دستگاه دیجیتال از نظر سلامت باتری، صفحه نمایش، و سایر اجزا است. گاهی نیز ممکن است تشخیص تعمیری بودن یا نبودن گوشی یا لپ تاپ و یا سایر وسایل دیجیتال برای شما دشوار باشد و در اینجا نیاز به کارشناسی معتمد و دقیق کاملا احساس می‌شود. از طرفی هم امکان قرض گرفتن وسایل دیجیتال اعم از گوشی تلفن همراه از فروشنده برای نشان دادن آن به کارشناسان دیگر به جهت بررسی دقیق و تخصصی‌تر، در اکثر مواقع وجود ندارد.

image

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

اعتماد به فروشنده و کارشناسان، قیمت گذاری عادلانه و اطمینان از سلامت دستگاه دیجیتال مورد نظر از سری مسائل مهمی است که باید در طی روند خرید و فروش گوشی تلفن همراه خصوصا در خرید و فروش دستگاه های دیجیتال دست دوم به آنها توجه شود تا در نهایت بتوانید کالای خود را با خیال راحت و بدون دردسر خریداری نمایید. در این میان، مجموعه پیشما سعی کرده تا با ارائه خدمات متنوع و تخصصی، تمامی این مشکلات را حل کرده و شرایط را برای فروشنده و نیز خریدار آسان‌تر کند.

مجموعه پیشما، استارتاپی دانش بنیان و فعال در زمینه تکنولوژی است که خدماتی نظیر خرید و فروش و تعمیر کالاهای دیجیتال نو و دست دوم مانند گوشی های تلفن همراه، لپ تاپ و سایر کالاهای مرتبط را ارائه می‌دهد. این مجموعه با داشتن کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای و همچنین ارائه امکاناتی متفاوت و مناسب، خرید و فروشی آسان و بدون نگرانی و دردسر را برای شما تضمین می‌کند.

شما می‌توانید بدون نگرانی گوشی یا لپ تاپ خود را به این مجموعه بفروشید! یعنی با خیال راحت و بدون دردسر و همچنین با قیمتی متناسب اقدام به فروش لوازم دیجیتال خود کنید و یا همچنین می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت پیشما کالای دیجیتال مدنظر خود را خریداری کنید.

image

از میان امکاناتی که این مجموعه را متمایز کرده و خرید و فروشی راحت تر و بدون دردسر را برای شما به ارمغان آورده است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرداخت در لحظه توسط پیشما
  • قیمت گذاری تخصصی و هوشمند
  • فروش به پیشما درب منزل یا فروشگاه نمایندگی
  • کارشناسی و بررسی دقیق کالای دیجیتال بصورت رایگان درب منزل
  • ارائه گارانتی معتبر بعد از خرید و تعمیر کالاهای دیجیتال

همانطور که در بالا ذکر شد، استارتاپ پیشما با قیمت گذاری هوشمند و بررسی تخصصی توسط کارشناسان این مجموعه، به شما قیمتی دقیق را پیشنهاد می‌دهد و برای خرید و فروش کالای دیجیتال نیز خدمات مناسب و قابل توجهی دارد. همچنین این مجموعه با راه اندازی کمپین فروش، این امکان را برای شما فراهم آورده تا بتوانید گوشی تلفن همراه خود را با قیمت بالاتری به فروش برسانید و سود بیشتری ببرید.

بنابراین در طی این کمپین، مجموعه پیشما گوشی تلفن همراه شما را با قیمت بالاتری از شما خریداری می‌کند و همزمان با بررسی تخصصی و قیمت گذاری هوشمند و عادلانه، می‌توانید سود بیشتری از این خرید و فروش ببرید. فرقی ندارد برند کالای دیجیتال شما  چه باشد؛ برای مثال فرقی ندارد شما قصد فروش گوشی آیفون خود را داشته باشید یا سامسونگ؛ یا برای مثال قصد فروش لپ تاپ ایسوس را دارید یا لپ تاپ اچ پی؛ در نهایت به کمک مجموعه پیشما می‌توانید با خیال راحت و بدون دردسر به خرید و یا فروش کالای دیجیتال مدنظر خود بپردازید و از امنیت و راحتی خرید و فروش محصولات خود مطمئن شوید.

درنهایت پس از مطالعه این مطلب می‌توانید جهت اطلاع از وضعیت و زمان کمپین، و همچنین نحوه خرید و فروش و سایر خدمات به وبسایت پیشما مراجعه کنید و یا  با شماره ۹۱۰۰۴۳۴۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید؛ همچنین امکان مراجعه حضوری به فروشگاه های تحت نمایندگی پیشما نیز وجود دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)