خانهاخبار
نوکیا C22 و نوکیا C32 به عنوان اقتصادی‌های جدید نوکیا معرفی شدند

نوکیا C22 و نوکیا C32 به عنوان اقتصادی‌های جدید نوکیا معرفی شدند

نوکیا C22 و C32 دو عضو جدید خانواده C هستند که مدل بهتر آن‌ها، از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.
۱۴۰۱/۱۲/۷

روز گذشته شرکت نوکیا دو گوشی جدید به خانواده گوشی‌های C خود با نام نوکیا C32 و نوکیا C22 اضافه کرده که محصولات مقرون به صرفه‌ای در سبد محصولات این برند هستند.

نوکیا C32 اولین گوشی سری C نوکیا است که با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی همراه شده است. همچنین این گوشی با طراحی شیشه‌ای در جلو و عقب ظاهر رده بالایی دارد. همچنین این گوشی و البته نوکیا C22 گواهی IP52 را هم دارند تا در برابر قطرات آب مقاوم باشند.

در بخش جلویی، هر دو گوشی از نمایشگر ۶٫۵ اینچی با رزولوشن HD+ و LCD بهره می‌برند و شیشه رویی آن‌ها در کناره‌ها خمیدگی 2.5D دارند. مورد بعدی که در این دو گوشی مشترک است، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و شارژر ۱۰ وات است که با این باتری، نوکیا وعده ۳ روز شارژدهی برای این دو گوشی را داده است. دلیل این عمر طولانی باتری در این گوشی‌ها نیز به گفته نوکیا، بهره‌گیری از AI یا هوش مصنوعی برای مدیریت بهینه مصرف انرژی است.

در مجموع مشخصات نوکیا C32 شامل سنسور اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از نایت مود، عکاسی پرتره و HDR خودکار، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی می‌شود که از تشخیص چهره حتی با ماسک هم پشتیبانی می‌کند. 

نوکیا C32 از چیپست Unisoc XC9863A با ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت استفاده می‌کند. البته حافظه داخلی این گوشی اگر برای کاربر کم باشد، امکان افزایش آن به کمک microSD هم وجود دارد.

این محصول با اندروید ۱۳ عرضه می‌شود و تا ۲ سال بروزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

نوکیا C32 در رنگ‌های سبز، صورتی و زغالی با قیمت ۱۲۹ یورو عرضه خواهد شد.

نوکیا C22 نیز همانطور که از اسمش پیداست نسخه ارزان‌تر و ضعیف‌تر C32 به حساب می‌آید. برای شروع، این گوشی پنل پشتی پلاستیکی دارد که سنسور اثر انگشت هم درون آن قرار گرفته است. همچنین دوربین اصلی آن به جای ۵۰ مگاپیکسل، یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی دارد و دوربین دوم هم به نظر همان ماکرو ۲ مگاپیکسلی C32 است. دوربین سلفی نیز دوباره با C32 مشترک است و از همان ماژول ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. 

نوکیا C22 با رم ۲ یا ۳ گیگابایتی همراه است اما حافظه آن در هر دو مدل، ۶۴ گیگابایتی است. البته اگر به دنبال حافظه بیشتر باشید، امکان افزایش به کمک microSD نیز وجود دارد.

نوکیا C22 و دو رنگ آن

نوکیا C22 قرار است در رنگ‌های مشکی و خاکی با قیمت حدودی ۱۰۹ یورو عرضه شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)