خانهاخبار
رندرهای آیفون ۱۵ پلاس داینامیک آیلند و حاشیه نمایشگر کمتر آن را نشان می‌دهند

رندرهای آیفون ۱۵ پلاس داینامیک آیلند و حاشیه نمایشگر کمتر آن را نشان می‌دهند

طراحی مدل پلاس سری آیفون ۱۵ در رندرهای جدید فاش شد.
۱۴۰۱/۱۲/۶

تا به امروز، رندرهای باکیفیتی از نسل جدید پرچمدار‌های اپل موسوم به آيفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس منتشر شده است که طراحی کلی آن‌ها را نشان می‌دهد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، رندرهای CAD تازه‌ای از مدل پلاس سری آیفون ۱۵ یعنی آیفون ۱۵ پلاس به اشتراک گذاشته شده است که داینامیک آیلند، حاشیه نمایشگر باریک‌تر و طراحی خمیده آن را نمایش می‌دهد. 

image

همانطور که می‌دانیم، فایل‌های CAD دسته‌ای از تصاویر رندری هستند که توسط تولید‌کننده گوشی‌های هوشمند در اختیار تامین‌کنندگان قرار می‌گیرد تا آن‌ها بتوانند تا زمان رونمایی محصول جدید لوازم جانبی مخصوص آن را توسعه دهند. به علاوه، تصاویر رندری بر پایه CAD از نقطه نظر طراحی و ابعاد دستگاه مشابه محصول نهایی هستند و دید خوبی از نسخه زمان عرضه دستگاه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

طبق این تصاویر رندری، آیفون ۱۵ پلاس از طراحی مشابه سری آيفون ۱۵ پرو بهره خواهد برد که با لبه‌های گردتر همراه است. در این راستا، در بخش پایینی بدنه این گوشی سرانجام شاهد درگاه USB-C خواهیم بود چرا که بنابر دستور اتحادیه اروپا غول فناوری آمریکایی مجبور شده است درگاه USB-C را جایگزین درگاه قدیمی لایتنینگ بکند. برجسته‌ترین نکته طراحی آیفون ۱۵ پلاس ویژگی داینامیک آیلند آن است که نشان می‌دهد اپل تصمیم دارد ناچ را به طور کلی از سری آیفون ۱۵ حذف کند. در این راستا، انتظار می‌رود طراحی داینامیک آیلند به نسخه استاندارد سری یعنی آیفون ۱۵ نیز اضافه خواهد شد. 

آیفون ۱۴ پلاس در سمت چپ / آیفون ۱۵ پلاس در سمت راست

شایان ذکر است حاشیه نمایشگر آیفون ۱۵ پلاس در مقایسه با نسل قبلی آن یعنی آیفون ۱۴ پلاس نیز مقداری باریک‌تر خواهد شد که طراحی جذا‌ب‌تری به آن می‌بخشد. به علاوه، وبسایت 9to5mac به اسنادی دست یافته است که ابعاد کلی آیفون ۱۵ پلاس را فاش ساخته است. براساس اطلاعات موجود در این اسناد، طول آیفون ۱۵ پلاس برابر با ۱۶۰٫۸۷ میلی‌متر است و عرض آن نیز به ۷۷٫۷۶ میلی‌متر می‌رسد. ضخامت این پرچمدار نیز در حدود ۷٫۸۱ میلی‌متر خواهد بود. با توجه به این آمار و ارقام، آیفون ۱۵ پلاس بلندتر و ضخیم‌تر از نسخه قبلی خواهد بود. برآمدگی دوربین این گوشی نیز به نسبت آیفون ۱۴ پلاس بیشتر خواهد بود. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که فروش آیفون ۱۴ پلاس کمتر از حد انتظار اپل بوده است ولی به نظر می‌رسد کوپرتینونشین‌ها قصد دارند در سری آیفون ۱۵ نیز مدل پلاس را روانه بازار کنند. البته ویژگی‌های جذابی مانند داینامیک آیلند و یا USB-C شاید بتواند توجه کاربران را به سوی مدل پلاس سری آیفون ۱۵ جلب کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)